داغ ترین ها :
موتو G31 موتورولا همراه با هلیو G85 به بازار عرضه شد

موتو G31 موتورولا همراه با هلیو G85 به بازار عرضه شد

درنهایت موتو G31 موتورولا راهی بازار شد تا جانشین موتو G30 باشد که در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی شده بود. در مقایسه با مدل پیشین باید گفت که محصول جدید موتورولا تفاوت چندانی با نسل پیشین ندارد و تنها تفاوت را می‌توان در استفاده از پنل OLED خلاصه کرد.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

مشخصات سخت‌افزاری موتو G31 موتورولا

محصول جدید موتورولا از بدنه‌ای مقاوم در برابر پاشش آب استفاده می‌کند که از جنس پلی‌کربنات است. در پنل جلو از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی استفاده شده که از امکاناتی مانند پنل OLED، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برخوردار شده است.

موتو G31 موتورولا

مشخصات کلی موتو G31 موتورولا

از مشخصات دیگر صفحه‌نمایش باید گفت که از نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ برخوردار شده و نرخ صفحه‌نمایش به بدنه نیز به ۸۸.۸ درصد می‌رسد. در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای قرار گرفته تا میزبان دوربین سلفی باشد. در دل دستگاه، تراشه‌ای به نام هلیو G85 قرار گرفته که از توان پردازشی قابل توجهی برخوردار است.

علاقه‌مندان می‌توانند محصول مدنظر را همراه با حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی خریداری کنند. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دو گزینه‌ی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که البته اگر این گزینه‌ها کافی نباشند، امکان افزایش ظرفیت حافظه با استفاده از کارت microSD تا سقف ۱ ترابایت وجود دارد.

موتو G31 در برابر نفوذ

موتو G31 موتورولا در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است.

محصول مدنظر همراه با اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود و قادر به دریافت نسخه‌ی بعدی اندروید خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که به مدت دو سال، آپدیت شامل پچ‌های امنیتی برای موتو G31 منتشر شود. در پنل پشتی دستگاه، ماژول دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو. برای دوربین سلفی نیز حسگری ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

عکس موتو G31 موتورولا

ظاهر موتو G31 موتورولا

از مشخصات دیگر موتو G31 می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، چیپ NFC و درگاه USB-C اشاره کرد. در درون دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۰ وات وجود دارد. از مشخصات دیگر دستگاه می‌توان به رنگ‌بندی خاکستری و آبی اشاره کرد. مدل ۴ گیگابایت موتو G31 با قیمتی معادل ۱۷۳ دلار و مدل ۶ گیگابایتی نیز با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g31-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7/
ads
ads