داغ ترین ها :
مک بوک ایر و مک پرو با پردازنده M2 اواخر سال 2022 راهی بازار می‌شوند

مک بوک ایر و مک پرو با پردازنده M2 اواخر سال 2022 راهی بازار می‌شوند

هنوز چند روزی از معرفی چیپ M1 Ultra نمی‌گذرد که خبرها به چیپ M2 و محصولات جدیدی که با این پردازنده راهی بازار می‌شوند، اشاره می‌کنند. مینگ -چی کو که همیشه خبرها و گزارش‌های جدیدی از محصولات اپل منتشر می‌کند چند روز پیش گفته بود که مک بو ایر جدید با تراشه M1 و در آخر سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. با این حال سایت 9to5mac در تماس با مینگ-چی کو اعلام کرد که مک بوک ایر با چیپ M2 راهی بازار خواهد شد.

 

انواع لپ تاپ را می‌توانید با قیمت فوق العاده از سایت تکنولایف تهیه کنید: خرید لپ تاپ

 

در اطلاعات جدید گفته شده که مک بوک ایر جدید در حال حاضر با اسم رمز J413 شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که تنها در یک مدل آن هم با تراشه M2 راهی بازار شود. شایعات می‌گویند که تراشه M2 با اسم رمز Staten در حال توسعه است و بر اساس تراشه A15 ساخته می‌شود. همانند چیپ M1، چیپ M2 هم از پردازنده هشته‌ای استفاده می‌کند، اما پردازنده گرافیکی آن ۱۰ هسته‌ای خواهد بود. به نظر می‌رسد که تراشه M2 از نظر پردازش گرافیکی عملکردی فوق‌العاده خواهد داشت و همه را شگفت‌زده می‌کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که M2 جایگزین M1 خواهد شد. البته که شایعات می‌گویند که اپل در حال ساخت تراشه‌های M2 Pro، M2 Max و M2 Ultra است.

شایعات جدید می‌گویند که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۲ تراشه M2 را به همراه مک بوک پرو ۱۳ اینچی عرضه کند. مک بوک پرو جدید با تراشه M2 هم با اسم رمز J493 شناخته می‌شود. البته که به نظر می‌رسد این محصول تنها با نام MacBook راهی بازار شود و عبارت پرو از آن حذف خواهد شد. شایعه شده که اپل قصد دارد عبارت پرو را از نام مک‌بوک حذف کند. درباره این موضوع فعلا نمی‌توانیم دقیق صحبت کنیم و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

هنوز مشخص نیست که جدیدترین لپ‌تاپ‌های اپل کی معرفی و راهی بازار می‌شوند، اما شرکت اپل معمولا مک‌بوک‌های جدید خود را اواخر هر سال میلادی معرفی می‌کند. پس احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ شاهد مک بوک‌های جدید خواهیم بود.

شرکت اپل چند روز پیش از محصولات جدیدی رونمایی کرد. محصولاتی مانند آیفون ۱۳ سبز، آیپد ایر با تراشه M1 و مک استودیو که قدرت بسیار زیادی دارد. در این مراسم آیفون SE 2022 هم معرفی شد. رویداد بعدی اپل احتمالا در فصل بهار خواهد بود. اپل رویداد دیگری هم برای معرفی آیفون ۱۴ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز خواهد داشت و در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۲ هم مراسمی برای معرفی مک‌بوک‌های جدید برپا می‌کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:
اپل لوگوی آیپد ایر ۲۰۲۲ را تغییر داده است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-m2/
ads
ads