داغ ترین ها :
مک بوک پرو مجهز به تراشه M2 فاقد صفحه‌نمایش پروموشن خواهد بود

مک بوک پرو مجهز به تراشه M2 فاقد صفحه‌نمایش پروموشن خواهد بود

شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده که مدل پایه مک بوک پرو و مک بوک ایر دارای تراشه M2 از صفحه‌نمایش LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده نمی‌کنند. برای مدتی است که از معرفی مک بوک ایر و مک بوک پرو مجهز به تراشه M1 می‌گذرد و دور از انتظار نیست که اپل به سراغ معرفی نسخه‌های جدیدی از محصولات خود برود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید محصولات ذکر شده با تغییرات گسترده‌ای همراه باشند که یکی از این تغییرات برخورداری از تراشه M2 اپل است.

 

لپ تاپ های پرطرفدار اپل را با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید: مک بوک

 

در گزارش‌های اخیر نیز به تغییرات گسترده‌ای اشاره می‌شود که در مک بوک پرو رخ خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسد این تغییرات شامل صفحه‌نمایش نخواهد شد. مک بوک پرو اهمیت فراوانی برای کوپرتینویی‌ها دارد؛ به خصوص که مدل فعلی با تراشه M1 توانسته به مراتب بهتر از لپ تاپ‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ظاهر شده و عملکرد بهتری را ارائه دهد.

سری‌های دیگر مک نیز از تراشه M2 برخوردار می‌شوند

به همین منظور نگاه‌ها به سمت اپل دوخته شده تا مشاهده کنند که محصول بعدی اپل چه امکاناتی را ارائه خواهد داد و تفاوت آن با مدل فعلی تا چه حد خواهد بود. در گزارش‌های منتشر شده شایعاتی مطرح شده که محصول نسل بعدی اپل با وجود برخورداری از تراشه نسل بعدی اپل یعنی M2 فاقد صفحه‌نمایش پروموشن خواهد بود که در مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مشاهده کردیم.

چنین صفحه‌نمایشی اجازه می‌دهد مک بوک پرو از نرخ نوسازی متغیر برخوردار شود که نهایت تا ۱۲۰ هرتز می‌رسد. انتظار می‌رود چنین حالتی مختص به مدل‌های پایه سری مک بوک‌های جدید باشد. درواقع مدل پایه مک بوک پرو از صفحه‌نمایشی با پنل پروموشن استفاده می‌کند و مدل پایه مک بوک ایر جدید نیز از صفحه‌نمایشی با پنل mini LED برخوردار خواهد شد.

در کنار مدل پایه مک بوک ایر و مک بوک پرو جدید انتظار می‌رود تمامی محصولات سری مک که همراه با تراشه M1 به بازار عرضه شدند دارای مدلی با تراشه M2 باشند. باید صبر کرد و دید که کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای آینده دارند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%ac%d9%87%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-m2-%d9%81%d8%a7%d9%82%d8%af-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7/
ads
ads