داغ ترین ها :
مگ سیف جدید هم‌زمان با آیفون 13 معرفی می‌شود

مگ سیف جدید هم‌زمان با آیفون 13 معرفی می‌شود

امروز اطلاعاتی از مگ سیف جدید در سازمان FCC یا کمیسیون فدرال ارتباطات منتشر شد که نشان می‌دهد این محصول احتمالا هم‌زمان با آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۳ شهریور ماه معرفی می‌شود. موضوع جالب اینجاست که این مگ سیف جدید ماه گذشته در دیتابیس سازمان FCC قرار گرفته بود. در آن زمان هنوز مشخص نشده بود که اپل در تاریخ ۲۳ شهریور محصولات جدید معرفی می‌کند.

مگ سیف جدید سریع‌تر خواهد بود؟

MagSafe جدید با شماره مدل A2548 شناخته می‌شود. مگ سیف فعلی که برای شارژ آیفون 12 مورد استفاده قرار می‌گیرد با شماره مدل A2410 شناخته می‌شود. البته اپل بعضی وقت‌ها هم مدل جدیدی از وسایل قبلی خود را بدون تغییرات خاص راهی بازار می‌کند. پس شاید MagSafe جدید ویژگی خاصی نداشته باشد.

در توضیحات این مگ سیف گفته شده که می‌تواند ۸ مدل آیفون را شارژ کند. از آنجایی که انتظار داریم آیفون 13 به‌زودی در چهار مدل معرفی شود، پس MagSafe جدید هم چهار مدل آیفون 12 و هم چهار مدل آیفون 13 را شارژ خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده در سازمان FCC به بهبود خاصی درباره مگ سیف جدید اشاره نمی‌کنند. شایعات می‌گویند که شاید MagSafe جدید از سیم‌پیچ بزرگ‌تری برای شارژ گوشی استفاده می‌کند. پس بعید نیست که آیفون ۱۳ از آهنربای بزرگ‌تری برای شارژ بی‌سیم استفاده کند.

شرکت اپل چند ساعت پیش اعلام کرد که رویداد مربوط به معرفی آیفون 13 در تاریخ ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود. این رویداد به‌صورت آنلاین پخش می‌شود و برنامه‌ای از پیش ضبط شده خواهد بود.

انتظار می‌رود که در این رویداد علاوه بر آیفون 13 از محصولات جدیدی مانند اپل واچ سری ۷ ، مگ سیف ، سیستم عامل iOS 15 و شاید محصولات جدیدتر رونمایی شود. برای اینکه ببینیم اپل چه محصولاتی برای معرفی دارد، مدت زمان زیادی نباید صبر کنیم.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%da%af-%d8%b3%db%8c%d9%81-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads