داغ ترین ها :
نام پرچمدار بعدی سونی [علامت سوال بزرگ]

نام پرچمدار بعدی سونی [علامت سوال بزرگ]

تا دو روز دیگر کمپانی سونی پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد و در این بین پرچمدار بعدی این برند حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است. اما مهمترین خبر در رابطه با این گوشی در رابطه با نام آن بوده و شایعات فراوانی در این رابطه منتشر شده است. در ابتدای راه این گوشی با نام اکسپریا XZ4 شناخته می شد و بعد از آن اعلام شد که سونی این گوشی را با نام اکسپریا 10z معرفی خواهد کرد اما حالا خبر جدیدی منتشر شده و بیان می کند که این گوشی با نام اکسپریا 1 شناخته خواهد شد. سونی هر چند سال یکبار سیاست جدیدی را در رابطه با نام گذاری گوشی های خود در نظر می گیرد و امسال نیز تصمیم گرفته تا از اعداد برای نام گوشی های خود استفاده کند.

در این بین عکس های رندر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده و نمایی کلی از ظاهر آن را نشان می دهد. در حالی که این روز ها صفحه نمایش ناچ طرفدار بسیاری دارد و اکثر کمپانی ها آن را بکار می گیرند، اما سونی همچنان این مدل از صفحه نمایش را بکار نگرفته است. بسیاری از کارشناسان بر این باور اند که مقاومت بیهوده سونی در مقابل بکارگیری این مدل از صفحه نمایش بر میزان فروش آن تاثیر خواهد گذاشت و صد البته که سونی از اتخاذ برخی تصمیمات اشتباه در چند سال اخیر ضرر زیادی کرده است.

سونی اسکنر اثر انگشت را به قسمت کناری انتقال داده و دوربین پشتی این گوشی به صورت سه گانه خواهد بود که در یک جایگاه به صورت عمودی قرار گرفته اند. کمپانی سونی در تاریخ 25 فوریه گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد و تا به زمان معرفی هیچ یک از شایعات منتشر شده در رابطه با این گوشی تائید یا رد نمی گردند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af/
ads
ads