داغ ترین ها :
نحوه انتقال اطلاعات آیفون به آیفون

نحوه انتقال اطلاعات آیفون به آیفون

طبق بررسی‌های انجام شده و آمارهای موجود مشخص شده است که کاربران ایفون‌ها بسیار وفادارتر از کاربران اندروید هستند و به سختی از اکوسیستم اپل خارج می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود که بیشتر کاربران ایفون‌ها بعد از چند سال گوشی خود را با ایفون جدید عوض کنند. از طرفی انتقال اطلاعات از سختی‌های خرید گوشی جدید است که شاید برای خیلی‌ها دردسر باشد؛ با اینکه تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده و راه‌های زیادی برای انتقال اطلاعات به‌وجود آمده، اما بسیاری از کاربران هنوز در زمان جا به جایی فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوشی جدید به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانند انتقال اطلاعات را به‌راحتی انجام دهند.

در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه اطلاعات را از ایفون قدیمی خود به گوشی آیفون جدید انتقال دهید و از همان ابتدا گوشی جدید را با تنظیمات و اطلاعات ایفون قبلی مورد استفاده قرار دهید.

 

برای خرید گوشی های آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی اپل

برنامه انتقال اطلاعات ایفون به ایفون

برای انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید به هیچ برنامه‌ای نیاز ندارید و تنها با گزینه‌های موجود در خود IOS می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اپل در IOS 15 قابلیتی به نام Prepare for new iphone را معرفی کرده است که به کمک آن می‌توانید به راحتی اطلاعات را بین گوشی قدیمی و جدید خود منتقل کنید.

طبق این قابلیت اپل به مدت ۲۱ روز به شما فضای اضافی در آیکلود می‌دهد تا بتوانید از این طریق دیتای خود را در این فضا آپلود کرده و سپس به گوشی جدید منتقل کنید. توجه داشته باشید که این کار نیاز به اینترنت سریع و حجم زیاد دارد و باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

برای انتقال اطلاعات آیفون به آیفون در ios 15 از این طریق مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. به Settings و سپس بخش General بروید و در نهایت به روی گزینه tap Transfer or Reset iPhone کلیک کنید.
  2. قابلیت The Prepare for New iPhone در بالای صفحه نقش می‌بندد و در این مرحله باید گزینه Get started را انتخاب کنید.
  3. پس از مطالعه اطلاعات گفته شده به روی گزینه Continue کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود که Backup to Transfer را روشن کنید (مگر این که گزینه از قبل روشن باشد). در این مرحله Move All App Data with iCloud را انتخاب کرده و Done را بزنید.

از این پس فرآیند آپلود اطلاعات آغاز می‌شود و میزان پیشرفت آن را می‌توانید در تنظیمات و بالای صفحه مشاهده کنید.

انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید از طریق Quick Start

تفاوتی ندارد که به دنبال انتقال اطلاعات آیفون به آیفون در ios 14 باشید یا انتقال اطلاعات آیفون به آیفون در ios 13، در هر صورت راحت‌ترین راه همین روش Quick Start است.

این روش نیاز به اینترنت پر سرعت یا حتی استفاده از حجم زیاد اینترنت ندارد و تنها باید دو گوشی در کنار هم باشند. در ادامه مراحل این روش را توضیح می‌دهیم و پیشنهاد می‌کنیم از این روش برای انتقال اطلاعات استفاده کنید.

  1. در ابتدا ایفون جدید خود را روشن کرده و ایفون قبلی را در کنار آن قرار دهید.
  2. زمانی که این کار را انجام دهید گزینه Set Up New iPhone نمایش داده می‌شود و باید گزینه Unlock to Continue را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد به روی صفحه ایفون جدید انیمیشنی نمایش داده می‌شود که باید دوربین ایفون قدیمی را به روی آن نگه دارید. پس از انجام این کار گزینه Finish on New به شما نمایش داده می‌شود.
  4. پس از انتخاب این گزینه باید رمز گوشی قبلی خود را وارد کنید و سپس مراحل گفته شده را پشت سر بگذارید.
  5. زمانی که به صفحه Transfer & Data رسیدید Transfer Directly from iPhone را انتخاب کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.
خرید مک بوک

انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید از طریق ایکلود

بک آپ گرفتن از اطلاعات گوشی به روی ایکلود نه تنها باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید اطلاعات خود را از ایفون قدیمی به ایفون جدید انتقال دهید بلکه باعث می‌شود خیال شما از بابت اطلاعات موجود به روی گوشی آسوده باشد و نگران از دست دادن اطلاعات به دلیل گم شدن گوشی یا حتی دزدیده شدن آن نباشید.

مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. به Settings بروید و به روی اسم خودتان در بالای صفحه کلیک کنید و به بخش iCloud بروید.
  2. در صفحه جدید باید انتخاب کنید که چه اطلاعاتی را می‌خواهید به روی ایکلود داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد ندارید فضای اضافی خریداری کنید، تنها اطلاعات سبک مثل شماره تلفن‌ها و یادداشت‌ها را بک آپ بگیرید؛ چرا که ۵ گیگابایت از فضا به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و برای دسترسی به فضای بیشتر باید اشتراک تهیه کنید. برای روشن یا خاموش کردن بک آپ کافیست تیک مقابل هر برنامه را خاموش یا روشن کنید.
  3. شما می‌توانید قابلیت بک آپ خودکار را روشن کنید و برای این کار کافیست به iCloud Backup بروید و تیک مقابل این گزینه را روشن کنید. اگر می‌خواهید فرآیند بک آپ در لحظه شروع شود می‌توانید به روی گزینه Back Up Now کلیک کنید.
  4. فرآیند بک آپ گرفتن که به اتمام رسید به سراغ ایفون جدید بروید و آن را روشن کنید.
  5. پس از انتخاب زبان و منطقه به صفحه Quick Start می‌رسید که باید در این مرحله گزینه Set Up Manually را انتخاب کنید. در این مرحله باید به یک اینترنت متصل شوید و منتظر بمانید.
  6. مراحل مختلف را پشت سر بگذارید تا به گزینه Restore from iCloud Backup برسید و به روی آن کلیک کنید.
  7. سپس رمز اپل ایدی خود را وارد کنید تا وارد اکانت شوید.
  8. حال آخرین بک آپ موجود را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند پشت سر گذاشته شود. مدت زمان انجام این مرحله به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با آیتونز

اگر بخواهید اطلاعات را از ایفون قدیمی به ایفون جدید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی انتقال دهید به برنامه آیتونز نیاز دارید. برای دانلود این برنامه می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و یا به هر طریق دیگری این برنامه را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب آیتونز مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. گوشی قبلی خود را به لپ تاپ متصل کرده و برنامه آیتونز را اجرا کنید. حال به روی گزینه Summary موجود در سمت چپ کلیک کرده و گزینه select This Computer را انتخاب کنید و سپس Back Up Now را بزنید.
  2. حال گوشی جدید را روشن کنید و Set Up Manually را انتخاب کرده و مراحل را پشت سر بگذارید تا به صفحه Apps & Data برسید. در این صفحه Restore from Mac or PC را انتخاب کنید و سپس مراحل را پشت سر بگذارید.

انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با مک بوک

برای انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید با استفاده از مک بوک باید از برنامه Finder استفاده کنید. مراحل زیر را پشت سر بگذارید تا بتوانید اطلاعات را با موفقیت از ایفون قبلی خود به ایفون جدید منتقل کنید.

  1. ایفون قبلی خود را از طریق کابل انتقال اطلاعات آیفون به آیفون به مک بوک متصل کنید.
  2. برنامه Finder را باز کنید و سپس از ستون سمت چپ، ایفون خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Back up all of the data on your iPhone to your Mac را بزنید و در مرحله آخر Back up now را انتخاب کنید.
  3. حال گوشی جدید را روشن کنید و Set Up Manually را انتخاب کرده و مراحل را پشت سر بگذارید تا به صفحه Apps & Data برسید. در این صفحه Restore from Mac or PC را انتخاب کنید و سپس مراحل را پشت سر بگذارید.

 

 

نحوه انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با وای-فای

اگر به فکر انتقال اطلاعات بین دو گوشی آیفون هستید و دسترسی به کامپیوتر و لپ‌تاپ یا کابل انتقال اطلاعات آیفون به آیفون ندارید، بهترین روش استفاده از ویژگی‌های اختصاصی آیفون‌ها است. این ویژگی ایردراپ یا AirDrop نام دارد که به کمک آن می‌توانید به راحتی عملیات انتقال اطلاعات بین دو آیفون بدون کابل را انجام دهید.

  • برای انتقال از طریق ویژگی AirDrop بین دو گوشی آیفون، ابتدا در گوشی‌ای که می‌خواهید به آن فایل بفرستید بلوتوث و وای-فای را روشن کنید یا گزینه AirDrop را روشن کنید.
  • سپس در گوشی‌ای که می‌خواهید از آن ارسال کنید فایل ها را انتخاب و گزینه Share را بزنید.

نحوه انتقال فایل از آیفون به آیفون با وای-فای

  • حالا اگر قبلا این دو دستگاه از طریق ایردراپ به یکدیگر وصل شده باشند یکدیگر را پیدا می‌کنند، اگر اتوماتیک پیدا نشد باید اجازه دهید که دیگران ایردراپ شما را ببینند و گزینه آن را فعال کنید.
  • سپس آن را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فایل‌ها منتقل شوند. با سرعت بالا و بسیار راحت از این طریق می توانید اطلاعاتتان را بین دو گوشی آیفون جا به جا کنید.

 

 

نحوه انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با نرم‌افزار

در کنار ویژگی‌هایی که خود اپل برای انتقال اطلاعات بین دو آیفون ایجاد کرده، نرم‌افزارهای انتقال اطلاعات بین دو آیفون هم برای این کار بسیار کارآمد هستند. البته بهترین نرم‌افزار برای انتقال اطلاعات همان آیتیونز است؛ اما می‌خواهیم بیشتر به سراغ برنامه‌های غیر تخصصی و آسان‌تر برویم.
بهترین برنامه برای انتقال فایل بین ایفون‌ها بدون نیاز به کابل یا کامپیوتر، برنامه google Drive است که با نصب آن، می‌توانید فایل‌هایی که می‌خواهید برای یک آیفون دیگر بفرستید را درون آن قرار دهید و در صورت نیاز، در گوشی‌ای که مد نظر دارید اکانت گوگل درایو خود را باز کنید و فایل‌ها را دانلود کنید. توجه داشته باشید این حجم محدود است و برای قرار دادن فایل‌ها روی فضای ابری گوگل درایو نیاز به اینترنت قوی دارید.

انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با گوگل درایو

تنظیمات کاربردی ایفون‌ها

در ادامه بد نیست که برخی از تنظیمات ایفون‌ها که کاربرد زیادی دارند و شاید از دید شما پنهان مانده باشند را با هم مرور کنیم.

پنهان کردن تصاویر

گوشی یک وسیله‌ی کاملا شخصی است و هر کاربری در آن اطلاعات شخصی خود را دارد و طبیعتا دوست ندارید که دیگران به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. اما از طرفی گاهی مجبور می‌شویم که گوشی خود را در اختیار خانواده قرار دهیم تا مثلا عکس‌های گرفته شده با دوربین را مشاهده کنند.

در این مواقع به راحتی می‌توانید عکس‌های دلخواه را از گالری پنهان کنید تا از این طریق کسی نتواند به این تصاویر دسترسی داشته باشد. برای انجام این کار به برنامه Photos بروید و عکس و فیلم‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را پنهان کنید، انتخاب کرده و سپس به روی گزینه‌ی Share‌ در پایین صفحه کلیک کنید.

از این منو گزینه‌ی Hide را انتخاب کنید و تایید کنید که می‌خواهید این موارد پنهان شوند. برای این که بار دیگر بتوانید این تصاویر را به گالری گوشی برگردانید کافیست به بخش آلبوم‌ها در برنامه Photos بروید و بخش Hidden under utilities را انتخاب کنید. حال به سادگی می‌توانید موارد را انتخاب کرده و به بخش اصلی گالری بازگردانید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

استفاده از گوشی به عنوان تراز

ممکن است بخواهید در خانه وسیله‌ای را تراز کنید و آن را دقیقا در مکانی قرار دهید. یا مثلا ممکن است بخواهید ماشین لباس‌شویی موجود در خانه را پس از جابجایی دوباره تراز کنید که بهترین عملکرد را داشته باشد.

برای این کار به سادگی می‌توانید به قابلیت تراز موجود در ایفون خود مراجعه کنید. به برنامه Measure بروید و در پایین سمت راست گزینه‌ی Level را انتخاب کنید. حال کافیست ایفون را به روی سطح مورد نظر قرار دهید تا در نمایشگر به شما نشان داده شود که در چه مکانی وسیله شما دقیقا تراز است.

شخصی‌سازی ویبره گوشی

هرچقدر هم که صدای اسپیکرهای گوشی ما بلند باشد باز هم در مواقعی که در مکان‌های شلوغ هستیم صدای گوشی به گوشمان نمی‌رسد و از طریق ویبره متوجه تماس یا اعلان دریافتی می‌شویم.

به همین دلیل ویبره اهمیت زیادی در متوجه شدن اعلان‌های مختلف دارد و چه بهتر که بتوانید در گام اول این ویبره را شخصی‌سازی کرده و در ادامه برای اعلان‌های مختلف نوع ویبره متفاوتی تعریف کنید.

برای دسترسی به این قابلیت به تنظیمات و سپس بخش Sounds & Haptics بروید و در گام اول مطمئن شوید که دو گزینه‌ی Vibrate on ring و Vibrate on silent روشن هستند.

در ادامه‌ی این بخش و در قسمت Sounds and Vibration Patterns می‌توانید انتخاب کنید تماس دریافتی، پیام، ایمیل‌ها، یاداور، Airdrop و … چه نوعی ویبره‌ای داشته باشند. حال به روی هر کدام از این بخش‌ها که کلیک کنید در بالا گزینه‌ای تحت عنوان Vibration به چشم می‌خورد.

زمانی که به روی Vibration کلیک کنید به بخشی منتقل می‌شوید که در آن می‌توانید از بین حالت‌های پیش فرض موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید. اگر هیچ کدام از این ویبره‌ها مطابق با سلیقه شما نبود به سادگی به گزینه‌ی Create new vibration بروید و ویبره خود را بسازید.

برای این کار، هر بار که دست خود را به روی نمایشگر بزنید یا نگه دارید ویبره ثبت می‌شود. همچنین هر بار که دست خود را بردارید این ویبره متوقف می‌شود. با همین ساز و کار ساده می‌توانید هر ویبره‌ای که دوست دارید را برای گوشی تعریف کنید تا در مکان‌های شلوغ بهتر بتوانید نوع اعلان دریافتی را تشخیص دهید.

شخصی‌سازی کنترل سنتر

کنترل سنتر بخشی است که دائما با آن سر و کار دارید و باید موارد مختلف را به گونه‌ای در آن انتخاب کنید که به راحتی بتوانید به میانبرهای مختلف دسترسی داشته باشید. کنترل سنتر بخشی است که در ایفون‌های دارای ناچ با سوایپ از بالا سمت راست باز می‌شود و در ایفون‌های قدیمی‌تر با کشیدن دست از پایین به سمت بالا.

برای شخصی‌سازی کردن این بخش به تنظیمات و سپس بخش Control center‌ بروید و گزینه‌های دلخواه را اضافه کرده و گزینه‌های بدون کاربرد را حذف کنید. همچنین مکان این میانبرها را می‌توانید با کشیدن انگشت از گوشه‌ی سمت چپ نوشته‌ها تغییر دهید.

در نظر داشته باشید که در کنترل سنتر به روی هر کدام از گزینه‌ها که دست خود را نگه دارید منویی از گزینه‌های کاربردی آن برنامه باز می‌شود که می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

مثلا اگر دست خود را به روی دوربین نگه دارید گزینه‌هایی مثل سلفی و فیلم برداری و … نمایش داده می‌شود و در صورتی که این کار را برای میانبر چراغ قوه انجام دهید می‌توانید شدت نور آن را به دلخواه تنظیم کنید.

آفلود کردن برنامه‌ها

یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه این که حافظه داخلی ایفون خود را خالی کنید این است که بدانید کدام برنامه‌ها یا چه نوع اطلاعاتی از قبل عکس و فیلم و … فضای بیشتری از گوشی شما را اشغال کرده است.

برای اطلاع از این موضوع به تنظیمات و سپس بخش General بروید و گزینه‌ی iPhone Storage را انتخاب کنید. در این صفحه به طور کامل به شما نشان داده می‌شود که هر نوع اطلاعات چه مقدار از حافظه داخلی گوشی شما را در اختیار دارند.

در ادامه برخی برنامه‌ها به شما نشان داده می‌شوند که حافظه زیادی را به اشغال خود درآورده‌اند. اگر برنامه‌ای در این لیست به چشمتان می‌آید که خیلی از آن استفاده نمی‌کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما دیتای موجود آن را از روی گوشی حذف کنید.

در همین بخش بالا که هستید به دنبال برنامه‌هایی باشید که حجم زیادی دارند ولی به دلیل داشتن دیتاهای مهم نمی‌توانید آن‌ها را از گوشی خود حذف کنید. مثلا تصور کنید که یک برنامه ۴۰۰ مگابایت حجم داشته باشد و شما خیلی از آن استفاده نکنید، ولی چون اطلاعات مهمی در این برنامه دارید نمی‌توانید آن را حذف کنید. در اینجا گزینه‌ی Offload app به کارتان می‌آید و به شما کمک می‌کند تا فضای مورد نظر را آزاد کنید.

اگر طبق توضیحات بالا (بخش قبل) به روی برنامه‌ای کلیک کنید و سپس Offload app را بزنید خود برنامه از گوشی شما حذف شده و فضای اشغال شده توسط آن آزاد می‌شود، اما مزیت این روش این است که دیتای موجود به روی گوشی همچنان باقی می‌ماند و زمانی که بار دیگر شما برنامه را به روی ایفون خود نصب کردید این برنامه از دیتاهای موجود از قبل استفاده خواهد کرد.

چشمک زدن گوشی برای دریافت نوتیفیکیشن

برای این که اعلان دریافتی را بهتر متوجه شوید می‌توانید مشخص کنید که هنگام دریافت اعلان‌های مختلف نمایشگر گوشی چشمک بزند. برای دسترسی به این قابلیت به تنظیمات و سپس بخش Accessibility بروید و به روی Audio/Visual کلیک کنید.

در این قسمت به روی گزینه‌ی LED Flash for alerts کلیک کرده و این قابلیت را روشن کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی تنها در صورتی کار می‌کند که گوشی قفل باشد.

پنهان کردن یک صفحه از هوم اسکرین

همان طور که می‌دانید اکثر گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش فرض منو دارند یا حداقل شما می‌توانید انتخاب کنید که برنامه‌ها در منو قرار بگیرند یا در صفحه اصلی. اما در گوشی‌های آیفون، هیچ گاه منو وجود نداشته و همواره برنامه‌ها به روی صفحه اصلی قرار می‌گیرد.

این اتفاق باعث می‌شود گاهی هوم اسکرین ایفون شما بسیار شلوغ شود و به این ترتیب نتوانید به سادگی برنامه‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید. برای حل این مشکل می‌توانید برنامه‌هایی که کمتر استفاده می‌کنید را در یک صفحه قرار دهید و سپس کل آن صفحه را پنهان کنید.

برای انجام این کار دست خود را به روی یکی از صفحات نگه دارید تا به حالت ادیت منتقل شوید و حالا در این مرحله به روی علامت بیضی شکل نمایش دهنده‌ی تعداد صفحات کلیک کنید. در این مرحله تنها کافیست تیک زیر هر صفحه‌ای که می‌خواهید آن را پنهان کنید بردارید.

هرگاه نیاز داشتید که دوباره این صفحه پنهان شده را به لیست صفحات هوم اسکرین برگردانید تنها کافیست همین مرحل را طی کرده و به سادگی دوباره تیک زیر آن صفحه به خصوص را روشن کنید.

افزایش کیفیت وویس‌های ضبط شده

به دلایل مختلف ممکن است که با گوشی خود صدایی را ضبط کرده باشید. مثلا در دوران کلاس‌های حضوری دانشگاه (البته قبل از کرونا) یا حتی کلاس زبان حضوری حال حاضر صدای استاد را ضبط کرده باشید و بخواهید بار دیگر در خانه به آن گوش دهید.

کیفیت ضبط صدای گوشی‌های ایفون به طور کلی مناسب و خوب است اما با استفاده از یک قابلیت در نظر گرفته شده می‌توانید نویز موجود در این وویس‌ها را به حداقل برسانید و صدایی کاملا واضح و شفاف را گوش دهید.

برای این کار باید به سراغ صداهای ضبط شده خود بروید و به روی سه نقطه‌ی موجود کلیک کنید تا گزینه‌ی Edit recording ظاهر شود. حال کافیست از منوی بالا به روی علامت سمت چپ کلیک کنید تا گوشی به صورت نرم افزاری نویزهای موجود در صدای ضبط شده را حذف کند.

بی‌صدا کردن تماس فرد ناشناس

اگر گوشی ایفون شما زیاد زنگ می‌خورد و بخش زیادی از این تماس‌ها افراد ناشناسی هستند که نمی‌خواهید به آن‌ها پاسخ دهید باید این گزینه را روشن کنید. در صورت روشن کردن این گزینه گوشی دیگر تنها در صورت دریافت تماس از افراد ذخیره شده در لیست مخاطبین اهنگ زنگ را پخش می‌کند و در غیر این صورت شما حتی متوجه دریافت این تماس نخواهید شد.

برای روشن کردن این قابلیت کافیست به تنظیمات و سپس بخش Phone بروید و به روی گزینه Silence unknown caller کنید تا این گزینه روشن شود.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

سوالات متداول

انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید از طریق Quick Start چگونه است؟ تفاوتی ندارد که به دنبال انتقال اطلاعات آیفون به آیفون در ios 14 باشید یا انتقال اطلاعات آیفون به آیفون در ios 13 در هر صورت راحت‌ترین راه همین روش Quick Start است. این روش نیاز به اینترنت پر سرعت یا حتی استفاده از حجم زیاد اینترنت ندارد و تنها باید دو گوشی در کنار هم باشند. در ادامه مراحل این روش را توضیح می‌دهیم و پیشنهاد می‌کنیم از این روش برای انتقال اطلاعات استفاده کنید.

انتقال اطلاعات آیفون به آیفون با آیتونز چگونه است؟ اگر بخواهید اطلاعات را از ایفون قدیمی به ایفون جدید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی انتقال دهید به برنامه آیتونز نیاز دارید. برای دانلود این برنامه می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و یا به هر طریق دیگری این برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از نصب آیتونز مراحل گفته شده در متن را پشت سر بگذارید تا اطلاعات به ایفون جدید شما منتقل شود.

برنامه انتقال اطلاعات ایفون به ایفون کدام است؟ برای انتقال اطلاعات از ایفون قدیمی به ایفون جدید به هیچ برنامه‌ای نیاز ندارید و تنها با گزینه‌های موجود در خود IOS می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اپل در IOS 15 قابلیتی به نام Prepare for new iphone را معرفی کرده است که به کمک آن می‌توانید به راحتی اطلاعات را بین گوشی قدیمی و جدید خود منتقل کنید. طبق این قابلیت اپل به مدت 21 روز به شما فضای اضافی در آیکلود می‌دهد تا بتوانید از این طریق دیتای خود را در این فضا آپلود کرده و سپس به گوشی جدید منتقل کنید. توجه داشته باشید که این کار نیاز به اینترنت سریع و حجم زیاد دارد و باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

52 نظر

  1. مریم

    سلام ببخشید اگه بخوام گوشیم و با شخص دیگه تعویض کنم اطلاعات گوشی قدیمی به گوشی جدید و اطلاعات گوشی جدید به گوشی قدیمی برود باید چه کاری انجام دهم؟

  2. عباس

    سلام وقت بخیر آیا هنگام انتقال برنامه هایی که تحت نسخه وب هستن هم انتقال داده میشن ؟

  3. احمد

    سلام
    وقت بخیر
    ببخشید
    من شنیدم برای انتقال اطلاعات، حتما باید نسخه ios گوشی جدید بالاتر از گوشی قدیم باشه درسته؟

    مثلا من الان آیفون ۱۱ دارم که ios رو به ۱۶.۵ ارتقا دادم. اگه بخوام انتقال اطلاعات بدم به گوشی آیفون ۱۳ پرومکس جدیدم که نسخه ios ۱۵ داره، نمیشه یعنی؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احمد

      سلام وقت بخیر نشنیدم چنین چیزی رو تا حالا فکر نمی‌کنم چنین محدودیتی وجود داشته باشه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads