داغ ترین ها :
نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید

اگر از گوشی اندروید استفاده می‌کنید و این روزها درگیر تبدیل فرمت ویدیوها هستید، چون ویدیوهای دریافت شده را نمی‌توانید داخل گوشی مشاهده کنید، پس بهترین راه حل برای شما، دانلود و نصب سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید به حساب می‌آید. اگر هنگام تغییر فرمت فیلم در گوشی با چالشی مواجه شدید که نیاز به دانلود برنامه‌ای دیگر پیپدا کردید، بهتر است تا از طریق اپلیکیشن‌‌های کاربردی اقدام کنید، برای آشنایی با این برنامه‌های کاربردی، تا پایان این بلاگ از تکنولایف همراه ما باشید.

برای دیدن قیمت روز انواع گوشی تلفن همراه سایت تکنولایف را ببینید: قیمت روز گوشی

برنامه تغییر فرمت فیلم در گوشی اندروید Video Converter Compressor Premium 4.0.4

برنامه تغییر فرمت فیلم در گوشی اندروید Video Converter Compressor Premium 4.0.4

اگر به تازگی ویدیویی دریافت کردید که داخل دستگاه اندرویدی خود نمی‌توانید اجرای آن را مشاهده کنید، یا قصد دارید ویدیو را برای دستگاه دیگری ارسال کنید و در جریان هستید که شخص گیرنده نمی‌تواند ویدیو را مشاهده کند، پس به طور قطع به تغییر فرمت ویدیو در گوشی فکر کرده‌اید. با توجه به اینکه نرم افزار تغییر فرمت ویدیو اندروید در سایت‌های ایرانی و خارجی کم نیست، اما یکی از بهترین و سریع‌ترین برنامه‌ها، نرم افزار تبدیل فرمت فیلم Video Converter Compressor Premium 4.0.4 به حساب می‌آید. این نرم افزار در بسیاری از سایت‌های ایرانی همراه با لینک دانلود قرار دارد و برای نصب آن نیازی به پرداخت پول نیست. از بزرگ‌ترین مزیت‌های نرم افزار تغییر فرمت ویدیو اندروید Video Converter Compressor Premium 4.0.4 می‌توان به این نکته اشاره کرد که از تمامی فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند و به هیچ عنوان ویدیو خروجی را با افت کیفیت به شماتحویل نمی‌دهد، به همین دلیل شما با دانلود این برنامه بدون اینکه نگران کیفیت ویدیو باشید، می‌توانید فرمت آن را تغییر دهید.

از دیگر مزیت‌ها و برتری‌های برنامه تغییر فرمت ویدیو Video Converter Compressor Premium 4.0.4 می‌توان به امکان اضافه کردن زیرنویس به ویدیو در فرمت‌های mov_text, srt, webvtt, vtt اشاره کرد؛ همچنین ویدیو را می‌توانید برش دهید یا به فایل صوتی تبدیل کنید.

  • فرمت‌های تصویری پشتیبانی شده:MP4, MKV, AVI 3GP, FLV, MTS, M2TS, TS, MPEG, MPG, WMV, M4V, MOV, VOB, F4V, WEBM, DAV, DAT, MOVIE, MOD, MXF,LVF, H264
  • فرمت‌های صوتی پشتیبانی شده: MP3، M4A (AAC)، AC3، WAV، OGG، FLAC. MP4، MKV، AVI، 3GP، FLV، MTS، M2TS، TS، MPEG، MPG، M4V، MOV، VOB، F4V، WebM، WMV، DAV، DAT، MOD، MOD
  • پشتیبانی از کدک های ویدیویی و صوتی H264، MPEG4، MPEG1، MPEG2، FLV1، VP8، VP9، MP3، MP2، AC3، OPUS، Vorbis، FLAC، ALAC، WMAV1، WMAV2
  • فشرده کردن ویدیو با استفاده از X264 Codec بدون تغییر کیفیت ویدیو اصلی

برنامه Timbre، برنامه تبدیل فرمت dav به mp4 اندروید

این برنامه برای دانلود از فروشگاه Google Play کاملا رایگان است و بدون تبلیغات یا بدافزار ارائه می‌شود. استفاده از این برنامه ساده و بسیار آسان است که آن را به یکی از سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند فیلم‌ها را به شش فرمت از جمله فرمت avi و mkv تبدیل کند. اگر فیلمی را با فرمت mkv دانلود می‌کنید و گوشی شما آن را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید آن را به mp4 تبدیل کنید و سپس گوشی شما قادر به پخش آن خواهد بود. این برنامه همچنین قادر به تبدیل فرمت فایل‌های صوتی است که اگر با فایل‌های صوتی روی گوشی خود کار می‌کنید، مفید واقع می‌شود.

  • فرمت‌های تصویری پشتیبانی شده: mp4, avi, flv, mov, webm, mkv, mpeg
  • فرمت‌های صوتی پشتیبانی شده: mp3, wav, flac, m4a, aac, pcm, aiff, ogg, wma, alac, wv
  • Audio/Video Splitter: این عملکرد ویژه ویرایشگر صوتی و تصویری Timbre به شما این امکان را می‌دهد که هر فایل صوتی یا تصویری را به سرعت به دو قسمت تقسیم کنید.
  • Audio/Video Omitter: این ویژگی به شما امکان می‌دهد بخشی را از وسط یک فایل صوتی یا تصویری جدا کنید.
  • تغییر Bitrate: با Timbre، می‌توانید به سرعت فایل های mp3 یا m4a خود را فشرده کنید و یک Bitrate سفارشی انتخاب کنید.
  • همچنین می‌توانید صدا را از یک ویدیو حذف کنید یا یک ویدیو را به فرمت صوتی تبدیل کنید.
  • تغییر سرعت صوتی/تصویری: می‌خواهید سرعت یک کتاب صوتی mp3 را افزایش دهید؟ یا یک ویدیوی آهسته بسازید؟ با Timbre می‌توانید سرعت فایل‌های صوتی یا تصویری خود را به دلخواه تغییر دهید.

برنامه برای تغییر فرمت فیلم Video Converter از VidSoftLab

این برنامه عالی است، رابط کاربری ساده دارد و تنها جزئیاتی از جمله کیفیت و فرمت ویدیو را می‌پرسد. برنامه در پس‌زمینه هم کار می‌کند و پس از اجرای آن نیازی نیست بنشینید و فرآیند تبدیل آن را تماشا کنید. پس از نصب دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید باید اجازه دسترسی به فایل‌های حافظه را به آن بدهید. پس از انجام این کار، بیایید ببینیم این برنامه چه امکاناتی برای ارائه دادن دارد.

  • تبدیل AVI، MP4، FLV، MPEG-1،2، MOV، WMV، MKV، VOB، 3GP، SWF، MP3، AAC، و چند مورد دیگر
  • ویدیو را به صدای با کیفیت تبدیل کنید
  • ویدیوها را ادغام و ملحق کنید
  • یک ویدیو را برش داده و کوتاه کنید
  • صدا را برش دهید
  • فشرده سازی ویدیو (نسخه پولی)
  • افکت اسلوموشن را به فیلم ها اضافه کنید (نسخه پولی)
  • آهنگ های زنگ ایجاد کنید.
  • معکوس کردن یک ویدیو (نسخه پولی)

نرم افزار تغییر فرمت فیلم Media Converter

Media Converter یک مبدل ساده، سبک و با کاربری آسان از استدیوی antvplayer است. این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون دانلود و میانگین امتیاز ۳.۶ دارد. طراحی رابط کاربری پیش فرض آن بسیار قدیمی شده و کمی یادآور دوران ویندوز ۹۸ است. اما اگر از رابط کاربری‌های پرزرق و برق خسته شده‌اید و می‌خواهید به سرعت کار خود را انجام دهید، Media Converter سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید برای شما است.

منوی تنظیمات دارای گزینه‌هایی از جمله تم، پوشه‌های خروجی و برنامه‌های افزودنی است. با کمک تم‌ها می‌توانید کمی محیط این برنامه را دوست داشتنی‌تر کنید. Media Converter با یک ضربه فیلم‌ها و فایل‌های صوتی را به MP4 و MP3 تبدیل می‌کند. یک ویژگی به نام Expert نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ویدیو را سفارشی کنید. یعنی می‌توانید:

  • ویدیو را برش دهید
  • کیفیت صدا، میزان بیت و نرخ نمونه را تغییر دهید
  • تغییر کیفیت ویدیو، بیت ریت، مکان ذخیره، sample rate
  • این برنامه از فرمت های MP4، OGG، 3GP، AVI، MPEG، FLV، M4A، 3GA، OGA، WAV و GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید محل ذخیره فایل را قبل از تبدیل تغییر دهید. Media Converter می‌تواند به سرعت از فرمت MKV به MP4 تبدیل کند که برای تبدیل فرمت فیلم برای تلویزیون اندروید عالی است.

برنامه Video Format Factory، برنامه بهترین فرمت فیلم برای موبایل اندروید

Video Format Factory، برنامه‌ای است با بیش از ۵ میلیون دانلود و میانگین امتیاز ۳.۹ در فروشگاه گوگل پلی. با دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل Video Format Factory قادر به تبدیل فایل‌های MP4، FLV، AVI، MKV، MP3، WMA، OGG، M4A و WAV خواهید بود. این رنج بالای فرمت‌ فایل‌های صوتی و تصویری نیاز‌های اکثر کاربران را رفع می‌کند.

به غیر از تبدیل ویدیو، می‌توانید ویدیوها را فشرده یا معکوس کنید و برش دهید. این برنامه از فایل‌های روی کارت حافظه جانبی SD پشتیبانی می‌کند. نسخه رایگان Video Format Factory تبلیغات دارد و همچنین امکان تبدیل رزولوشن 720p و 1080p تنها برای مشترکین پرمیوم برنامه در دسترس است.

  • تمامی فایل های Mp4، Flv، WebM، Avi، Mkv، Mp3، Flac، Wma، Ogg، M4a، Wav… خود را تبدیل کنید. همه فرمت های اصلی و رایج فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌شوند.
  • فشرده سازی ویدیو برای صرفه جویی در فضا یا ارسال آسان آن بر روی پهنای باند محدود اینترنت. اندازه کوچکتر در عین حفظ کیفیت!
  • فرمت خروجی بسیار قابل تنظیم: فرمت خروجی را به طور کامل با اندازه قابل تنظیم، کدک، نسبت ابعاد، فریم در ثانیه، فرکانس، نرخ بیت و…
  • ویدیوهای خود را برش دهید و برخی از قسمت های انتخاب شده را استخراج کنید. برش بخش از فایل، crop کردن تصویر، استخراج فایل صوتی MP3 از ویدیو، معکوس کردن ویدیو، برش ویدیوها بدون افت کیفیت، ایجاد گیف از ویدیو، حذف واترمارک و موارد دیگر…
  • ویدیوهای تبدیل شده، فشرده و بریده شده خود را مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • به عنوان نمونه می‌توانید فرمت‌های زیر را به دیگری تبدیل کنید:
    – تبدیل Mp3 به Aac، M4a به Mp3…
    – تبدیل Flv به mp4، Avi به Mp4 …
    – تبدیل Mp4 به Flv، Mp4 به Avi…
    – و خیلی بیشتر

ویدیو کانورتر اندروید Video Converter از aKingi org

یک مبدل رایگان ساده یکی از سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید است که می‌توانید به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. این برنامه توسط استدیوی aKingi org توسعه یافته است، و آن را با اپلیکیشن‌های دیگر به نام Video Converter اشتباه نگیرید. این برنامه سوالات زیادی از کاربر نمی‌پرسد که به سادگی کاربری آن اضافه می‌کند. شما می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت رایگان به فرمت های MP4، MP3، AC3، FLV، AVI، M4A، MP2، MPG، MOV، VOB، WAV، WEBM، WMA و WMV تبدیل کنید. همچنین می‌توانید قبل از تبدیل، ویدیو و صدا را جداگانه تنظیم کنید. دانلود دانلود Video Converter رایگان است.

برنامه تغییر فرمت ویدیو Video Converter, Video Editor از Vidsoftech

بیشتر بخوانید:
چطور گیف درست کنیم

سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید پس از آن، اپلیکیشن Video Converter از تیم توسعه دهنده Vidsoftech است. مانند دیگر برنامه‌های این فهرست، این برنامه امکان را به شما می‌دهد که فرمت فایل را تبدیل کنید، چند فایل‌ را به یک‌دیگر بپیوندید، ادغام کنید، افکت اسلو موشن اضافه کنید، ویدیو را معکوس کنید، ویدیو را برش دهید، صدا را استخراج کنید و آهنگ رینگتون ایجاد کنید.

همه ویژگی های رایگان و پریمیوم یکسان هستند. این برنامه نسبتاً جدید است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار دانلود دارد و از بیش از ۳ هزار کاربر، میانگین امتیاز ۳.۸ را دریافت کرده است. رابط کاربری آن مدرن‌تر و جذاب است. در حین تبدیل، تعداد و درصد پلتفرم‌هایی را که می‌توانند فرمت انتخاب شده را پشتیبانی کنند نشان می‌دهد. به همین خاطر برای تبدیل فرمت فیلم برای تلویزیون اندروید مناسب است. از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فیلم ها را به فرمت های مختلف تبدیل کنید.
  • فشرده سازی ویدیوها
  • افکت حرکت آهسته را به ویدیو اضافه کنید.
  • بپیوندید و ویدیوها را ادغام کنید.
  • یک ویدیو را معکوس کنید.
  • ویدیوها را برش داده و برش دهید.
  • استخراج صدا از ویدیو
  • آهنگ های زنگ درست کنید.

ویژگی های ذکر شده آن را به یکی از بهترین مبدل های ویدیویی برای اندروید در سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده است. دانلود video converter رایگان است اما دارای تبلیغات می‌باشد.

سوالات متداول

آیا از پلیر VLC هم می‌توانیم برای تبدیل فرمت ویدیو در اندروید استفاده کنیم؟ بله. برخی پلیرها دارای قابلیت تبدیل ویدیو هم هستند و VLC یکی از آن‌ها است.

سریع ترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید کدام است؟ اپلیکیشن Timbre یکی از بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم اندروید است که سرعت بالایی دارد و کاملاً رایگان است.

با چه نرم افزاری تبدیل فرمت فیلم برای تلویزیون اندروید انجام دهیم؟ با دانلود Video Converter از استدیوی Vidsoftech می‌توانید ببینید فرمت انتخاب شده برای چه پلتفرم‌هایی از جمله تلویزیون مناسب است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%aa-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads