داغ ترین ها :
نسخه جدید گوشی هیجان‌انگیز سامسونگ در راه است | گلکسی A82 5G

نسخه جدید گوشی هیجان‌انگیز سامسونگ در راه است | گلکسی A82 5G

در سال 2019، گوشی سامسونگ با معرفی یک گوشی خاص توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند؛ اما به دلیل تکنولوژی نو و غریب فروش و استقبال خوبی نداشت. گوشی هوشمند گلکسی A80 به همراه یک طراحی خاص و جدید، دوربین سلفی مکانیکی و صفحه‌نمایش یک‌دست و با کیفیت اما قیمت نسبتاً بالا که باعث می‌شد کاربران نتوانند به این تکنولوژی اعتماد کنند.
حالا از کمپانی بزرگ سامسونگ خبرهایی به گوش می‌رسد که A82 با مودم ارتباطی 5G در راه بازار جهان است. همراه مجله تکنولایف باشید تا در این مطلب، از جدیدترین اخبار درز کرده درباره‌ی گلکسی آ 82 5 جی اطلاع داشته باشید.

افشای برخی مشخصات گوشی A80 5G

سامسونگ می‌خواهد در آینده از جایگزین گلکسی A80 رونمایی کند. حالا این دستگاه که گلکسی A82 5G نام دارد، در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که بخشی از مشخصات آن را افشا می‌کند.
گلکسی A80 یک گوشی منحصربه‌فرد است که از مکانیزم کشویی و دوربین چرخان بهره می‌برد و یک نمایشگر تمام صفحه و بزرگ بدون هیچ ناچ و بریدگی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نزدیک به یک ماه پیش، گزارشی درباره جایگزین این دستگاه منتشر شد که اطلاعات محدودی داشت. در این گزارش به بهره‌مندی گلکسی A82 5G از ماژول دوربین چرخان اشاره شده بود و همچنین شامل شماره مدل آن بود.
اما حالا به لطف رویت این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ، به اطلاعات بیشتری از آن دسترسی داریم. این دستگاه که شماره مدل SM-A826Sرا یدک می‌کشد، از چیپ اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد. کوالکام این تراشه را در سال 2019 معرفی کرد، بنابراین با یک چیپست نسبتاً قدیمی روبه‌رو هستیم.

گوشی گلکسی A82 5G
دستگاه حاضر در این بنچمارک، به طور پیش‌فرض دارای سیستم‌عامل اندروید 11 و 6 گیگابایت رم است اما گزینه‌های رم دیگری نیز در هنگام عرضه وجود خواهد داشت. بخش مادربرد تلفن “msmnile” است که با اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 855 پلاس مرتبط است. این بنچمارک اطلاعات دیگری ندارد، با این حال در آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود و تصاویر این موبایل هم منتشر خواهند شد. سامسونگ در کنار رفرش ریت بالای نمایشگر، می‌خواهد پس از مدت‌ها لرزش‌گیر اپتیکال را هم به گوشی‌های میان‌رده‌اش بیاورد.

منتظر اطلاعات بیشتر می‌مانیم

این مطالب، تمام آن چیزی است که ما در مورد سامسونگ گلکسی نسل آینده می‌دانیم. زمانی که اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کردیم، جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
به نظر شما این گوشی هم مثل نسخه قبلی خود یعنی A80 شکست می‌خورد یا می‌تواند با درخشش خود بازار جهان را تسخیر کند؟
برای خبردار شدن از اخبار بیشتر در مورد این گوشی و سایر اخبار تکنولوژی جهان، مجله تکنولایف را دنبال کنید تا از هیچ خبری عقب نمانید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1/
ads
ads