داغ ترین ها :
اولین تصاویر از نسخه خام WearOS گوگل منتشر شد

اولین تصاویر از نسخه خام WearOS گوگل منتشر شد

تصاویری از نسخه خام WearOS گوگل منتشر شده که ظاهر رابط کاربری سیستم عامل گوگل برای ساعت‌های هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

 

قبل از خرید ساعت هوشمند از اسمارت واچ های متنوع ما دیدن کنید: ساعت هوشمند

 

چندی پیش گوگل در رویداد I/O نسخه‌ی سوم سیستم‌عامل WearOS را برای ساعت‌های هوشمند معرفی کرد؛ سیستم‌‌عاملی که طی همکاری مشترک مهندسان سامسونگ با گوگل طراحی و توسعه یافته و در آخرین محصولات شرکت کره‌ای یعنی سری گلکسی واچ 4 مورد استفاده قرار گرفته است.

 

خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک نسخه 42 میلی متری

 

درواقع سامسونگ، نسخه‌ی جدید WearOS را جایگزین سیستم‌عامل تایزن کرد و رابط کاربری مخصوص خود را روی این سیستم‌عامل آورد. حال گزارش‌هایی وجود دارد که تصاویری از نسخه‌ی خام WearOS منتشر شده، نسخه‌ای که انتظار می‌رود در اختیار شرکت‌های سازنده‌ی گجت‌های هوشمند قرار گیرد. البته شرکت‌های سازنده می‌توانند نسخه‌ی اختصاصی رابط کاربری خود را روی WearOS پیاده‌سازی کرده یا از نسخه‌ی خام آن استفاده کنند.

در تصاویر منتشر شده از WearOS می‌توان دید که ظاهر محیط کاربری سیستم‌عامل گوگل برای ساعت‌های هوشمند بدون وجود رابط کاربری One UI چگونه خواهد بود. باید گفت تفاوت‌های دو نسخه بسیار کم است و بیشتر به تغییر ظاهر و ابعاد آیکون‌ها و المان‌های موجود در محیط کاربری خلاصه می‌شود.

انتظار می‌رود با قرار گرفتن Wear OS 3 در اختیار شرکت‌های سازنده شاهد عرضه‌ی محصول بیشتری به بازار باشیم که مبتنی بر جدیدترین سیستم‌عامل گوگل برای پوشیدنی‌های هوشمند هستند. با این حال تا فرا رسیدن چنین زمانی، سری گلکسی واچ 4 تنها محصولاتی در بازار خواهند بود که از نسخه‌ی سومی WearOS استفاده می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%85-wearos/
ads
ads