داغ ترین ها :
نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 در تاریخ 9 اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود

نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 در تاریخ 9 اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود

شرکت ریلمی قصد دارد نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 را در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه راهی بازار کند. حتی مشخص شده که نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 برای اولین‌بار در کشور هند عرضه می‌شود. در تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی مشخص شده که شرکت ریلمی نام روز معرفی نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 را the D-Day گذاشته است. البته انتخاب نام D-Day برای معرفی یک گوشی معمولی کار جذابی نیست؛ چرا که D-Day در اصطلاحات نظامی آمریکایی، معمولاً به روزی که قرار است یک عملیات بزرگ حمله در جنگ آغاز شود گفته می‌شود. بسیاری از عملیات‌های بزرگ جنگ‌ جهانی دوم به عنوان D-Day شناخته می‌شوند.

 

لیست امروز قیمت گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: گوشی

 

ریلمی GT Neo 3 گلوبال

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین بار در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد و مدتی بعد هم در کشور چین راهی بازار شد. از ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به شارژر ۱۵۰ اشاره کرد. در حال حاضر این گوشی به سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع موجود در دنیا مجهز شده است. البته این گوشی یک مدل دیگر با شارژ سریع ۸۰ هم دارد که باتری آن ظرفیت بیشتری دارد.

 

اخبار بازی ها را از تکنولایف دنبال کنید:
تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC فاش شد

 

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که ریلمی در طراحی این گوشی از مسابقات ۲۴ ساعته لمانز الگو برداری کرده است. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و ندروید ۱۲ هم روی گوشی نصب شده است.

نسخه گلوبال ریلمی GT Neo 3 که شارژ سریع ۱۵۰ وات داشت، با قیمت ۳۱۵ دلار در کشور چین عرضه شد. بعید نیست نسخه گلوبال این گوشی هم قیمتی نزدیک به نسخه چینی داشته باشد.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس Free Fire Limited Edition معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-neo-3/
ads
ads