داغ ترین ها :
نسخه گلوبال شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X معرفی شد

نسخه گلوبال شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X معرفی شد

بالاخره نسخه گلوبال شیائومی 12 در کنار نسخه گلوبال شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X معرفی شدند. شیائومی اعلام کرد که نسخه گلوبال شیائومی 12 در اروپا، آسیای جنوبی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین منتشر می‌شود. حالا بد نیست به قیمت نسخه گلوبال شیائومی 12 به همراه دو مدل دیگر اشاره کنیم.

گوشی شیائومی 12 پرو با قیمت ۱۰۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. این مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته این گوشی مدل دیگری هم دارد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اهی بازار می‌شود.

مشخصات گوشی شیائومی 12 پرو

 

گوشی شیائومی 12 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۷۵۰ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی یک مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که قیمت این گوشی ۵۰ دلار بیشتر از قیمت نسخه گلوبال شیائومی ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه است.

شیائومی 12 پرو با رنگ صورتی

گوشی شیائومی 12X به جای اینکه با اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شود با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. مدل دیگری از این گوشی شیائومی هم وجود دارد که از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

 

قیمت گوشی شیائومی 12X با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

مشخصات گوشی شیائومی 12 پرو

علاقه‌مندان می‌توانند این سه گوشی هوشمند را در رنگ‌های خاکستری، صورتی و آبی خریداری کنند. با خرید هر کدام از این سه مدل به سه ماه اشتراک یوتیوب پریمیوم هم دسترسی خواهید داشت. با داشتن یوتیوب پریمیوم می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را بدون تبلیغات مشاهده کنید و حتی امکان تماشای آفلاین را هم خواهید داشت.

شایعات می‌گفتند که شیائومی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا هم معرفی می‌کند که فعلا این گوشی در همان اندازه شایعه باقی مانده است. شیائومی در کنار معرفی نسخه گلوبال این گوشی‌ها، نسخه گلوبال ساعت هوشمند واچ S1 و S1 Active را در کنار شیائومی بادز 3T پرو معرفی کرد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
صفحه نمایش شیائومی 12 امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-2/
ads
ads