داغ ترین ها :
نسخه گلوبال وان پلاس 9RT به‌زودی عرضه می‌شود

نسخه گلوبال وان پلاس 9RT به‌زودی عرضه می‌شود

شرکت وان پلاس گوشی وان پلاس 9RT را در مهر ماه در کشور چین عرضه کرد؛ حالا به نظر می‌رسد که چیزی به عرضه نسخه گلوبال وان پلاس 9RT باقی نمانده است. شاخه هند شرکت وان پلاس در حساب توییتر خود به عرضه نسخه گلوبال وان پلاس 9RT اشاره کرده است.

 

برای خرید گوشی وان پلاس به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

گوشی وان پلاس 9RT با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ معرفی شد و از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای هم استفاده می‌کرد. برای این گوشی از صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED استفاده شده که از استانداردهای HDR10+، sRGB و DCI-P3 هم پشتیبانی می‌کرد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری ۶۰۰ هرتز اثر انگشت اشاره کنیم.

 


سه دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده که دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌کرد. دوربین اولتراواید هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد و دوربین سوم هم برای عکاسی ماکرو استفاده می‌شود. روی این گوشی خبری از دوربین پرتره و زوم اپتیکال نبود.

گوشی وان پلاس 9RT با قیمت نزدیک به ۵۱۰ دلار در کشور چین عرضه شد. البته که انتظار می‌رود قیمت این گوشی در بازار کشورهای مختلف متفاوت باشد. بااین‌حال بعید نیست که قیمت این گوشی در کشورهای اروپایی به ۵۴۹ یورو برسد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%84%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-9rt/
ads
ads