داغ ترین ها :
نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که اپل برای معرف نسل سوم آیفون SE البته با برخورداری از مودم 5G در بهار سال آینده آماده می‌شود.

 

برای خرید آیفون و مشاهده لیست قیمت گوشی های اپل به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

به نظر می‌رسد اپل برای رویداد بهاری خود برنامه‌های گسترده‌ای را در نظر گرفته است؛ برنامه‌ای که شامل معرفی مدل جدیدی از آیفون‌های ارزان‌قیمت تحت سری آیفون SE خلاصه می‌شود. البته تفاوت جالبی نیز وجود دارد. مدل جدید آیفون SE دارای مودم 5G نیز خواهد بود تا کاربران و علاقه‌مندان بتوانند نسبت به خرید مدلی ارزان‌قیمت از آیفون‌های اپل البته با برخورداری از ارتباطات 5G اقدام کنند.

چنین موضوعی را مارک گورمان از رسانه‌ی معتبر بلومبرگ افشا کرده و معتقد است که نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ معرفی شده و از ارتباطات 5G پشتیبانی خواهد کرد. گورمان می‌گوید که گوشی هوشمند جدید اپل در ماه مارس یا آوریل طی رویدادی مجازی و بدون حضور علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا طی سال‌های اخیر مراسم‌های مختلفی به‌صورت مجازی برگزار شده و شاهد معرفی محصولات بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران بوده‌ایم. اپل نیز از چنین مراسمی بارها برای معرفی محصولات و دستاوردهای خود استفاده کرده و دور از انتظار نیست که بار دیگر شاهد رونمایی از دستاوردهای اخیر اپل به‌صورت استریم ویدئویی باشیم.

برخی از مراسم اپل حتی به‌صورت زنده نیز نبودند و ویدئویی از پیش ضبط شده برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل پخش شد. گورمان ادامه داده که انتظار می‌رود تغییر چندانی در طراحی نسل سوم آیفون SE رخ ندهد، اما ویژگی‌های جالبی مانند مودم 5G و تراشه‌ی جدید به آیفون SE مدل 2022 اضافه شود.

 

قیمت آیفون SE 2022 LL/A با حافظه 128 گیگابایت

 

متاسفانه ذکر نشده که آیفون جدید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و آیا تغییری در میزان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی رخ می‌دهد یا خیر. حتی مشخص نیست که آیا حسگرهای دوربین بهبود می‌یابند و اپل به سراغ استفاده از ترکیب جدیدی از دوربین‌ها می‌رود یا تغییرات رخ داده تنها به مواردی مانند مودم و تراشه خلاصه می‌شوند.

با این حال افزایش میزان ظرفیت باتری و طبیعتا افزایش سرعت شارژ می‌تواند به ارزش خرید آیفون SE جدید کمک شایانی کند. البته اگر طراحی ظاهری برایتان اهمیت فراوانی دارد باید بگوییم که آیفون جدید همچنان از همان طراحی مدل‌های قدیمی استفاده می‌کند که در مدل‌های قدیمی‌تر آیفون‌های اپل استفاده شده بود.

گویا آیفون SE نسل سومی نیز همچنان از حاشیه‌های فراوان در اطراف صفحه‌نمایش و حسگر اسکنر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند. از نظر قیمت نیز گفته شده که اپل برای محصول جدید خود برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری را انتخاب کرده تا همچنان علاقه‌مندان بتوانند امکان خرید آیفون با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر نسبت به پرچم‌داران را داشته باشند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-%d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b2%db%b0%db%b2%db%b2/
ads
ads