داغ ترین ها :
نسل سوم اسکنر های اثر انگشت کوالکام، در پرچمدار سامسونگ بکار گرفته خواهد شد

نسل سوم اسکنر های اثر انگشت کوالکام، در پرچمدار سامسونگ بکار گرفته خواهد شد

یکی از کمپانی هایی که درز اطلاعات از محصولات آن به شدت زیاد بوده، سامسونگ می باشد. البته که کمپانی ها نیز در رابطه با درز اطلاعات گوشی های خوشمند حساسیت خاصی نشان نمی دهند و به نوعی دیگر از این مسئله سود نیز می برند. حال لیکر های معتبر، پرچمدار بعدی سامسونگ را هدف قرار داده و به دنبال بدست آوردن و درز دادن اطلاعات از گوشی هوشمند گلکسی S10 هستند. قیمت گوشی های سامسونگ را میتوانید از طریق سایت تکنولایف مشاهده کنید.

سنسور اثر انگشت پرچمدار سامسونگ

چندی پیش اخباری منتشر گردید مبنی بر آنکه سامسونگ قصد دارد تا اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش را در پرچمدار آینده خود بکار گیرد، حال امروز نیز یکی از لیکر های معتبر و نزدیک به این کمپانی خبری منتشر کرد مبنی بر آنکه سامسونگ از نسل سوم اسکنر های اثر انگشت کوالکام در زیر صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی S10 استفاده خواهد کرد.

در گذشته شایعاتی در این رابطه منتشر گردیده بود که حالا به نظر می آید برنامه سامسونگ استفاده از این مدل اسکنر باشد و در آینده آن را مشاهده خواهیم کرد. با این وضعیت استفاده از اسکنر چشم را در هاله ای از ابهام قرار خواهد داد و با این اوصاف معلوم نیست که سامسونگ از این فناوری استفاده می کند یا خیر. در این بین تنها مشکل نسل سوم اسکنر ها این است که کاربر باید دقیقا در منطقه مورد نظر اسکنر انگشت خود قرار دهد و جایگاه اسکنر بسیار کوچک است که این موضوع نقطه ضعفی برای این فناوری تلقی می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%86%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%be/
ads
ads