داغ ترین ها :
نشر اطلاعات از گوشی سامسونگ گلکسی A90

نشر اطلاعات از گوشی سامسونگ گلکسی A90

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 محصول جدید خانواده A کمپانی سامسونگ است و نشر فراوان اطلاعات نوید معرفی زود هنگام این گوشی را می دهد. اخبار متنوعی تا به امروز در رابطه با این گوشی منتشر شده است و همراه آن چند عکس دیده می شود که ظاهر گوشی و برخی از مشخصات کلیدی آن را به اشتراک می گذارند. عکس های منتشر شده زوایای مختلف گوشی را نمایان می کنند و در بخش پشتی گوشی طراحی متفاوتی نسبت دیگر گوشی های این برند را نشان می دهند.

با نگاه به ظاهر گوشی در اول راه طراحی تمام صفحه توجه را جلب می کند و سامسونگ دوربین سلفی در را به صورت ویژه بکار گرفته است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید دوربین سلفی این گوشی با دوربین اصلی آن مشترک می باشد. این موضوع سبب شده تا این گوشی طراحی متفاوتی داشته باشد. سنسور های این گوشی به ترتیب 48 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی می باشند که در بین آن ها سنسور سه بعدی TOF بکار گرفته شده است. کارکرد دوربین ها به نحوی است که به هنگام انتخاب عکسبرداری سلفی، دوربین از پشت به سمت جلو می چرخد و به عنوان دوربین سلفی عمل می کند. همواره دوربین های پشتی کیفیت عکسبرداری بالایی را به سبب بکاگیری سنسور های قدرتمند ارائه می دهند اما سامسونگ با بکارگیری طراحی جدید خود سبب شده تا عکسبرداری سلفی این گوشی نیز کیفیت بالایی را ارائه دهد.

 

همان طور که در بالا اشاره کردیم صفحه نمایش این گوشی تمام صفحه می باشد و کمپانی سایز 6.7 اینچ را برای این گوشی انتخاب کرده است. جنس این صفحه نمایش مانند اکثر گوشی های این برند Super AMOLED می باشد و رزولوشن آن با 2400×1080 پیکسل، کیفیت +FHD را ارائه می دهد. در رابطه با دیگر بخش های سخت افزاری، کمپانی چیپست اسنپدراگون 7150 را برای این گوشی انتخاب کرذه و باتری آن 3700 میلی آمپری خواهد بود که به کمک فناوری شارژر سریع 25W، به سرعت فول شارژ خواهد شد. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش بکار گرفته خواهد شد که این روزها کاربران اقبال زیادی به این مدل از قفل بیومتریک دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a90/
ads
ads