داغ ترین ها :
احتمالا آیفون 14 پرو مجهز به نمایشگر همیشه روشن خواهد بود

احتمالا آیفون 14 پرو مجهز به نمایشگر همیشه روشن خواهد بود

به تازگی گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های سری آیفون 14 منتشر شده‌اند و هم اکنون آخرین گزارش منتشرشده نشان می‌دهد که قابلیت‌های جذابی در مدل‌های آیفون 14 پرو قرار خواهند داشت. اینطور که پیداست، کدهای مختلف و زیادی در نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 16 مشاهده شده که به آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن اشاره می‌کند. همچنین این قابلیت با یکی از گزارش‌های منتشرشده هم مطابقت دارد.

در اوایل سال جاری میلادی گزارش‌هایی پیرامون دستگاه منتشر شد که یکی از آن‌ها نشان می‌داد به لطف نرخ تازه سازی صفحه نمایش، ویژگی نمایشگر همیشه روشن در مدل‌های جدید گوشی آیفون قرار خواهد گرفت. در گزارش اولیه منتشر شده مشخص بود که این ویژگی به لطف نرخ تازه‌سازی متغیر پایین‌تر در نمایشگر نسل بعدی پروموشن امکان‌پذیر است.

احتمالا آیفون 14 پرو مجهز به نمایشگر همیشه روشن خواهد بود - 2

یکی از گزارش‌های جدید منتشرشده بیان می‌کند این قابلیت در iOS 16 مشاهده شده است؛ در حقیقت شامل سه فریم‌ورک بوده که می‌تواند توسط سیستم عامل iOS 16 برای بهبود کارایی نور پس‌زمینه نمایشگر آیفون 14 پرو مورد استفاده قرار گیرد. بد نیست بدانید که چهارچوب مشابه آن معمولا در گوشی‌های مجهز به نمایشگر همیشه روشن دیده می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده از گذشته، نمایشگر پروموشن آیفون 14 پو و 14 پرو مکس می‌تواند تا نرخ تازه‌سازی 1 هرتز هم کاهش یابد تا بدین ترتیب، تاثیر خود را در افزایش طول عمر باتری دستگاه و قابلیت نمایشگر همیشه روشن آن بگذارد.

در حالی که گوشی‌های سری آیفون 13 پرو مجهز به صفحه نمایش پروموشن با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند، پنل آن‌ها از نرخ تازه سازی 10 هرتز پشتیبانی می‌کرد. بنابراین برای ویژگی نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) مناسب نبود. البته یک نمایشگر بهبودیافته بدین معنا است که آیفون‌های آینده بتوانند قابلیت موردنظر را ارائه کنند و اپل در حال حاضر روی پشتیبانی نرم افزاری آن کار خواهد کرد. اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهند که خبرهای خوبی درباره گوشی‌های جدید آیفون به گوش خواهد رسید و ما منتظر هستیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق‌تری از آن‌ها را مشاهده کنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads