داغ ترین ها :
نوا 8 SE مدل 4G هواوی با تراشه کایرین 710A معرفی شد

نوا 8 SE مدل 4G هواوی با تراشه کایرین 710A معرفی شد

مدت زمان بسیاری از انتشار شایعاتی در مورد وجود نوا 8 SE مدل 4G نمی‌گذرد؛ محصولی که هواوی چندی پیش مدل 5G آن را معرفی کرد. حال، برند چینی به سراغ معرفی مدل 4G رفته که در ادامه به بررسی مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم پرداخت.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

نوا 8 SE مدل 4G مجهز شده به تراشه‌ی کایرین 710A و فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی که اجازه می‌دهد در مدت زمان بسیار کوتاهی بتوانید میزان شارژ باتری را از صفر به صد درصد برسانید. در مقایسه با مدل 5G باید گفت که تفاوت بسیار کمی بین آن‌ها وجود دارد و درواقع تفاوت‌ها به تراشه خلاصه می‌شود.

نوا 8 SE مدل 4G با فناوری شارژ ۶۶ واتی عرضه می‌شود

شما در گوشی مدل 4G نوا 8 SE نیز به صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی دسترسی خواهید داشت که از مشخصاتی مانند وضوح تصویر FHD و پنل OLED استفاده می‌کند. حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش ادغام شده و در بالای صفحه‌نمایش نیز می‌توان ماژول دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که در درون بریدگی با طراحی قطره‌ای قرار می‌گیرد.

در پنل پشتی به ماژول چهارگانه دسترسی خواهید داشت که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق. فلش LED نیز در بین دوربین‌ها قرار می‌گیرد.

شارژر 66 وات نوا 8 se

گوشی جدید هواوی در چین عرضه می‌شود. با این حساب از سیستم‌عامل هارمونی ۲ استفاده می‌کند که جای تعجب ندارد. برای باتری نیز ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده که رقم درخور توجهی محسوب نمی‌شود.درواقع می‌توان در بازار به محصولاتی اشاره کرد که باتری با ظرفیت به مراتب بیشتری دارند.

هواوی در حال حاضر مدل 5G را همراه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به قیمتی معادل ۳۳۰ دلار یا ۲۹۰ یورو به بازار چین عرضه کرده است. با این حساب انتظار می‌رود مدل 4G با برچسب قیمت پایین‌تری راهی بازار شود. از نظر تنوع رنگ‌بندی، مدل 4G تلفن هوشمند جدید هواوی از چهار رنگ‌بندی نقره‌ای، آبی، مشکی و سفید برخوردار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه‌ی آن به بازارهای دیگر دنیا خواهیم بود یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%d8%a7-8-se-%d9%85%d8%af%d9%84-4g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads