داغ ترین ها :
نوکیا بازی نوستالوژی Snake را با کمک فناوری AR احیا می کند

نوکیا بازی نوستالوژی Snake را با کمک فناوری AR احیا می کند

کمپانی موبایل نوکیا یکی از معتبر ترین کمپانی های سازنده گوشی بود. امکان نداشت در دور و اطراف ما در خانواده یا دوستان، کسی از محصولات این کمپانی استفاده نکند. اما جالب ترین قسمت این گوشی که مورد علاقه خیلی ها بود، بخش بازی Snake بود. این بازی برای خیلی از کاربران که گوشی های نوکیا را داشته اند، یک نوستالوژی است.

بازی اسنیک نوکیا

کمپانی نوکیا بعد از نابودی کامل، توسط کمپانی HMD Global احیا گردید و در حال حاضر زیر نظر این کمپانی فعالیت می کند. حال HMD Global قصد دارد تا این بازی نوستالوژی را دوباره احیا کند، اما این بار با کیفیتی بالاتر و تکنولوژی بهتر که توسط تکنولوژی واقعیت مجازی انجام خواهد شد که محل انجام این بازی در فیس بوک خواهد بود.

برای انجام این بازی ابتدا باید آی دی فیس بوک خود را باز کرده و سپس روی علامت دوربین در قسمت بالایی سمت چپ کلیک کنید. بعد از انتخاب دوربین سلفی، یکی از فیلتر های Snake را از لیست پایین صفحه انتخاب کنید. البته این احتمال وجود دارد که این بازی برای همه در دسترس نبوده و کاربران بعد از انجام بروزرسانی این قابلیت را در اختیار خواهند داشت.

بازی snake نوکیا

این بازی بعد از مدت ها غیبت در سال 2017 دوباره به گوشی ها برگشت و کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه های Google play و App Store بازی را دانلود کنند. ولی برای انجام این بازی به صورت سه بعدی، باید از طریق فیس بوک عمل کنید. در همین راستا آقای پکا رانتالا،  مدیر بخش بازاریابی و معاون اجرایی کمپانی HMD Global اعلام می کند:

در حال حاضر ما یک تجربه بسیار جذاب را برای کاربران راه اندازی می کنیم تا از طریق این بازی در فیس بوک بتوانند با دوستان خود رقابت کنند. همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی برای خیلی از کاربران نوستالوژی بوده و بازی کردن آن می تواند یاد آور خاطرات خوش باشد.

بیشتر بخوانید: شبیه‌ساز پلی‌استیشن همراه برای گوشی های اندروید

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-snake-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-a/
ads
ads