داغ ترین ها :
نوکیا سیستم عامل گوشی 8 Sirocco را به اندروید 9.0 Pie، ارتقا میدهد

نوکیا سیستم عامل گوشی 8 Sirocco را به اندروید 9.0 Pie، ارتقا میدهد

بعد از ورشکستگی کامل کمپانی نوکیا سابق، HMD Global با خرید این برند تجاری، سعی کرد آن را دوباره به روز های اوج خود باز گرداند و در همین راستا تلاش می کند تا با تولید و عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت، دوباره کاربران را به خرید گوشی های این کمپانی ترغیب کند. در همین راستا پشتیبانی از گوشی های هوشمند عرضه شده یکی از فاکتور های مهم کاربران در زمینه خرید گوشی می باشد.

در حال حاضر گوشی هوشمند نوکیا 8 Siricco به عنوان پرچمدار این کمپانی شناخته می شود و به گفته یکی از مدیران ارشد این کمپانی، قرار است تا در قالب یک آپدیت، سیستم عامل این گوشی به اندروید 9.0 Pie ارتقاء یابد. آقای یوهو سارویسکاس، که به عنوان مدیر اجرایی نوکیا مشغول فعالیت است، در قالب یک توئیت اعلام کرد که گوشی هوشمند 8 Sirocco یک آپدیت جدید را دریافت خواهد کرد که بروزرسانی سیستم عامل و رفع بعضی از نواقص گوشی را به همراه دارد.

گوشی های جدید نوکیا را می‌شناسید؟ صفحه قیمت گوشی نوکیا را دنبال کنید.

آپدیت دوربین گوشی نوکیا

این آپدیت به صورت OTA در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و همانطور که در بالا اشاره کردیم سیستم عامل این گوشی را ارتقاء می دهد. علاوه بر این، این آپدیت قابلیت های جدیدی را به بخش دوربین اضافه می کند و از طرفی دیگر عملکرد بخش پردازنده را بهبود می بخشد. ساویسکاس همچنین اعلام کرد که این کمپانی در حال کار بر روی باز کردن قفل توسط اسکن چهره است که در آینده ای نزدیک آن را در دسترس  کاربران قرار خواهد داد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-8-sirocco-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-9-0-pie/
ads
ads