داغ ترین ها :
نوکیا پرچمدار بعدی خود را با قیمت بالاتری معرفی می کند

نوکیا پرچمدار بعدی خود را با قیمت بالاتری معرفی می کند

در حال حاضر نوکیا، گوشی های Nokia 8 و Nokia 8 Sirocco را به عنوان پرچمدار خود به کاربران معرفی کرده است. اما نکته قابل تامل، قیمت پایین تر این محصولات نسبت به پرچمداران دیگر کمپانی ها نظیر سامسونگ، اپل، سونی، HTC و دیگر کمپانی های معتبر است. اپل با اینکه گران ترین گوشی پرچمدار را در بین کمپانی های سازنده معرفی کرده است اما از فروش بالایی برخوردار است. قیمت انواع گوشی نوکیا را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

پرچمدار نوکیا

نوکیا گوشی های پرچمدار خود را باقیمت 700 دلار در بازار عرضه کرده است در حالی که سامسونگ و اپل گوشی های پرچمدار خود را با قیمت بالاتری در بازار عرضه کرده اند. اما برخی منابع اعلام کرده اند که HMD Global قصد دارد تا گوشی پرچمدار بعدی خود که پیش بینی می شود نوکیا 9 باشد را با قیمت تقریبا 1000 دلار در بازار عرضه کند.

بالا بردن قیمت گوشی مطمئناً میزان فروش را پایین می آورد و HMD Global باید با قرار دادن امکانات بهتر و ویژگی های جذاب تر، کاری کند که پرچمدارش توان رقابت با دیگر پرچمداران از کمپانی های دیگر را داشته باشد و کاربران را ترغیب کند که از این گوشی استفاده کنند.

لنز دوربین

شایعات متعددی در رابطه با پرچمدار بعدی نوکیا وجود دارد مبنی بر آنکه این کمپانی در نسخه بعدی پرچمدار خود از دوربین سه گانه به جای دوگانه استفاده خواهد کرد و از آخرین چیپستی که کوالکام معرفی کرده با بالاترین میزان رم و حافظه داخلی، بهره خواهد برد.

حال شاید HMD Global بخواهد گوشی پرچمدار خود را باز هم با قیمت پایین تر عرضه کند ولی موضوعی که روشن است آن بوده که پرچمدار بعدی، از نظر امکانات و قابلیت ها با پرچمداران سامسونگ و اپل رقابت می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa/
ads
ads