داغ ترین ها :
نوکیا 6310 جدید پس از 20 سال، خاطرات را زنده می‌کند

نوکیا 6310 جدید پس از 20 سال، خاطرات را زنده می‌کند

شرکت HMD Global گوشی نوکیا 6310 جدید را معرفی کرد. این گوشی نوکیا در مقایسه با مدل اصلی که در سال ۲۰۰۱ راهی بازار شده بود، تفاوت‌های جالب توجهی دارد.

نوکیا 6310 جدید

در صورتی که از کاربران قدیمی حوزه‌ی فناوری باشید، حتما با برند نوکیا و یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت یعنی نوکیا 6310 آشنا هستید؛ فیچرفونی که به دلیل داشتن بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربات و عمر بالای باتری معروف بود. بد نیست نگاهی به تیزر منتشر شده از این گوشی داشته باشید.

حالا شرکت HMD به مناسبت ۲۰ سالگی عرضه‌ فیچرفون نوکیا 6310 مدل جدیدی از این گوشی را راهی بازار می‌کند که ویژگی‌های جالب توجهی در مقایسه با مدل اصلی دارد. از تغییرات رخ داده در نوکیا 6310 جدید می‌توان به افزایش ابعاد صفحه‌نمایش از ۱/۸ اینچ به ۲/۸ اینچ اشاره کرد. برای پردازش داده‌ها از پردازنده‌ی UNISOC 6531F استفاده شده و همچنین ۸ مگابایت حافظه‌ی رم نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

نوکیا 6310 جدید

ابعاد مدل جدید نوکیا ۶۳۱۰

اطلاعات کاربر ازجمله شماره‌ی مخاطبین در حافظه‌ی ذخیره‌سازی با ظرفیت ۱۶ مگابایت ذخیره می‌شود. برای سیستم‌عامل نیز HMD گلوبال در نظر گرفته تا سیستم‌عامل سری ۳۰ پلاس را برای استفاده در نوکیا 6310 جدید به کار بگیرد. با افزایش ابعاد صفحه‌نمایش، ابعاد آیکون‌ها نیز در مدل جدید فیچرفون برند نوکیا افزایش یافته و ناوبری در محیط کاربری ۶۳۱۰ نیز ساده‌تر شده است.

دوربینی با رزولوشن ۰/۳ مگاپیکسل در پنل پشتی نوکیا ۶۳۱۰ به چشم می‌خورد که در کنار آن، فلش LED قرار گرفته است. کاربر می‌تواند از طریق درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، میزان ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را تا سقف ۳۲ گیگابایت افزایش دهد.

قاب پشتی نوکیا 6310 جدید

قاب پشتی مدل جدید نوکیا ۶۳۱۰ که دوربین پشت را نشان می‌دهد

نوکیا ۶۳۱۰ دارای ارتباطات بلوتوث ۵، وای-فای و رادیو FM (به‌صورت هر دو حالت بی‌سیم و باسیم) است و می‌تواند از دو سیم کارت به‌صورت همزمان پشتیبانی کند. HMD برای محصول جدید خود باتری با ظرفیت ۱۱۵۰ میلی‌آمپرساعت را در نظر گرفته که تفاوت چندانی با مدل عرضه شده در سال ۲۰۰۱ ندارد. با این حال، سران برند نوکیا معتقد هستند که نوکیا 6310 جدید می‌تواند با هر بار شارژ کامل باتری، عمر مفید بیشتری را نسبت به مدل قدیمی ارائه دهد.

مقایسه نوکیا 6310 کلاسیک با نوکیا 6310 جدید

نوکیا 6310 در مقابل نوکیا 6310 جدید

شرکت سازنده تایید کرده که مدل جدید ۶۳۱۰ دارای باتری با قابلیت جدا شدن خواهد بود و همراه با جعبه‌ی دستگاه، شارژ و کابل میکرو USB در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. با اینکه هنوز مشخص نشده است که نوکیا ۶۳۱۰ در چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؛ اما گفته شده که از رنگ‌بندی‌های متنوعی برخوردار است و قیمت آن نیز در حدود ۸۲ دلار (۵۹/۹۹ پوند) خواهد بود.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد عرضه‌ی مجدد نوکیا ۶۳۱۰ چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید آن هستید؟

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات نوکیا:

گوشی نوکیا G300 با قیمت اقتصادی معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. مسعود

    چه تعداد از پیامها و چقدر از تماسها رو نگه میداره

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به مسعود

      سلام محدودیتی نداره
  2. Arman

    سلام
    رنگ های مثه سبز تیره حدوداً چقد دیگه زمان لازم داره تا به بازار بیاد؟

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به Arman

      سلام وقت بخیر زمان دقیق عرضه این رنگ به بازار دقیقا مشخص نیست.
  3. علي

    سايز سيم كارت معمولي است و اين كه در مشخصات اعلام شده است سايز سيم كارت نانو اشتباه است نگهداري شارژ باتري خوب است صفحه نمايش و كيفيت آن نسبت به گوشي‌‌هاي مشابه در حد مطلوب است با توجه به جديد بودن معرفي گوشي لوازم جانبي مثل گارد و كاور و قاب و حتي رنگهايي بجز مشكي هنوز براي اين گوشي ارائه نشده است

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به علي

      دوست عزیز، طبق نوشته سایت های معتبر مانند GSM، در دو سایز نانو و مینی سیمکارت پشتیبانی میکنه.
  4. ایمان

    سلام وقت شما بخیر
    از اخبار و گزارش هایی که از این گوشی(6310) اومده دوربینش با کیفیت ۸ مگاپیکسل اشاره شده ولی تویه سایت شما نوشته شده vga یا یه سایت دیگه نوشته شده 3 مگاپیکسل میشه در این زمینه توضیح بدین جدیان چیه؟؟؟

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به ایمان

      دوست عزیز کیفیت دوربین VGA هست.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-6310-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads