داغ ترین ها :
نوکیا X100 با قیمت 7 میلیون تومانی معرفی شد

نوکیا X100 با قیمت 7 میلیون تومانی معرفی شد

به نوکیا X100 سلام کنید. گوشی هوشمندی که درواقع مدلی از نوکیا X10 برای بازار ایالات متحده است. درواقع تلفن هوشمند مدنظر با برچسب قیمت ۲۵۲ دلاری توسط اپراتور T-Mobile در ایالات متحده عرضه می‌شود.

 

مشاهده لیست قیمت گوشی های نوکیا در سایت تکنولایف: گوشی نوکیا

 

در متن گزارش به زمان عرضه‌ی آن نیز اشاره شده و انتظار می‌رود کاربران در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) بتوانند محصول جدید HMD گلوبال را خریداری کنند. از نظر سخت‌افزاری باید گفت که نوکیا X100 شباهت بسیاری به نوکیا X10 دارد که شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود.

البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را افزایش دهند و همچنین از ۱۵ گیگابایت فضای ابری در سرویس گوگل درایو برخوردار شوند. طبق آنچه در متن گزارش آمده، محصول جدید HMD از باندهای n25 ،n41 ، n66 و n71 پشتیبانی می‌کند.

عکاسی با گوشی نوکیا X100

نوکیا X100 دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی است که از پنل IPS LCD با رزلوشن FHD+ و محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده که دوربین سلفی با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسلی قرار بگیرد.

در پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود که متشکل شده است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با اپتیک‌های زایس، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش عمق.

باتری گوشی نوکیا X100

در دل نوکیا X100 باتری با ظرفیت ۴۴۷۰ میلی‌آمپرساعت قرار دارد که با هر بار شارژ کامل می‌توان به مدت ۲ روز از آن استفاده کرد. برای شارژ باتری نیز می‌توان از فناوری شارژ ۱۸ واتی کمک گرفت. از مشخصات دیگر گوشی هوشمند جدید HMD می‌توان به Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۱، NFC و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

دو میکروفون نیز روی بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده که به حذف نویز موجود در محیط و همچنین حذف تاثیر باد در ضبط صدا یا مکالمه تاثیرگذار هستند. گوشی هوشمند جدید برند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است که البته انتظار می‌رود پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله داشته باشد. محصول جدید HMD از برچسب قیمت ۲۵۲ دلاری برخوردار خواهد بود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-x100-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads