داغ ترین ها :
نگاهی به ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۸ از نظر قیمت و کارایی (بخش دوم)

نگاهی به ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۸ از نظر قیمت و کارایی (بخش دوم)

روز گذشته بخش اول مقاله 10 گوشی برتر از نظر کارایی و قیمت را به شما معرفی کردیم و حالا قصد داریم تا به بررسی باقی گوشی ها پرداخته و بخش دوم این مقاله را برای شما نشر دهیم. همان طور که در مقاله قبلی مشاهده کردید، گوشی های رده 6 تا 10 لیست ما همگی پرچمداران کمپانی خود بوده اند اما کمپانی ها تمام قابلیت های برتر را فقط در پرچمداران بکار نمی گیرند و برخی از اسمارت فون های میان رده یا سوپر میان رده نیز قابلیت ها عالی و کاربردی دارند که باعث جذب کاربران می شود. در این بین با نگاه به ادامه لیست در می یابیم که هواوی با 3 نماینده بهترین عملکرد را داشته و بعد از آن اپل و سامسونگ هر کدام با دو نماینده در جایگاه بعدی هستند. حال برسیم به ادامه لیست:

5- SONY XPERIA XZ3

سونی اکسپریا Xz3
نسبت به کمپانی هایی نظیر سامسونگ و هواوی، سونی گوشی کمتری در سال معرفی می کند و جدا از پرچمداران خود، تنها دو خانواده مربوط به گوشی های میان رده دارد. یکی از سیاست های سونی که به عنوان نقطه قوت و در عین حال نقطه ضعف این کمپانی نیز حساب می شود آن است که این کمپانی همواره بعد از تکامل هر فناوری، آن را در محصولات های خود بکار می گیرد. گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 به عنوان آخرین پرچمدار این کمپانی در سال 2018 شناخته می شود که سونی آن را در نمایشگاه IFA معرفی کرده است. این گوشی هوشمند قابلیت ها و ویژگی های فراوانی دارد که در کنار قیمت مناسب آن، کاربران را به خرید ترغیب می کند. کیفیت عکسبرداری عالی در کنار کیفیت بالایی صفحه نمایش، از قابلیت های این گوشی است.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا xz3

4- APPLE IPHONE XR

گوشی آیفون xr

همان طور که در بالا اشاره کردیم، همواره کمپانی ها تمام قابلیت های خوب را به پرچمداران اختصاص نمی دهند و در بعضی موارد گوشی های میان رده نیز قابلیت های خوبی دارند که باعث می شود کاربران به سمت آن ها جذب شوند. آیفون XR همراه با پرچمداران این کمپانی در ماه سپتامبر معرفی شده است. با نگاه به قابلیت های این اسمارت فون در می یابیم که در بسیاری از نقاط با پرچمداران این کمپانی تفاوت زیادی ندارد. در رابطه با قابلیت های این گوشی می تواند به بهره گیری از آخرین چیپست کمپانی اپل، کیفیت عکسبرداری عالی در بخش دوربین اصلی و سلفی و سایز مناسب صفحه نمایش و طراحی زیبای آن اشاره کرد. بکارگیری قابلیت های عالی در کنار قیمت 850 یوروئی، این گوشی را به یکی از گزینه های مناسب به هنگام خرید گوشی هوشمند بدل می کند.

مشخصات گوشی آیفون Xr

3- SAMSUNG GALAXY NOTE 9

گلکسی نوت 9

آخرین پرچمدار کمپانی سامسونگ که در ماه آگوست معرفی شده است. سامسونگ به صورت کلی دو خانواده پرچمدار دارد که با نام های S و Note شناخته می شوند. مزیتی که خانواده Note نسبت به S دارد در بخش قلم است که خانواده Note از آن بهره می برد. دیگر پرچمدار کمپانی سامسونگ در سال 2018 خانواده S9 است که این گوشی در رده هشتم جدول قرار گرفته و حالا دیگر گوشی پرچمدار این کمپانی رتبه سوم را در اختیار گرفته است. در رابطه با قابلیت های این گوشی می توان به صفحه نمایش Super AMOLED در سایز 6.4 اینچ، سخت افزار قوی و بکارگیری قلم جدید با قابلیت های جدید تر و عالی نسبت به نسل قبلی اشاره کرد. سامسونگ این گوشی را باقیمت 750 یورو در بازار های هدف عرضه کرده است که طرفداران خاص این کمپانی را وسوسه می کند تا به سمت این اسمارت فون بروند.

مشخصات گوشی نوت 9 سامسونگ

2- HUAWEI MATE 20 PRO

هواوی میت 20 پرو

این محصول یکی از گوشی های خانواده Mate 20 بوده که هواوی آن را در ماه اکتبر معرفی کرده است. این گوشی هوشمند در بخش های مختلفی با گوشی Mate 20 تفات دارد که باعث شده این گوشی در لیست ما قرار بگیرد و همچنین کاربران اقبال بیشتری نسبت این گوشی داشته اند. این گوشی هوشمند از آخرین چیپست کمپانی هواوی یعنی Kirin 980 قدرت می گیرد که باعث عملکرد عالی این دستگاه شده است. دیگر بخش مثبت این گوشی اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است که این روز ها محبوبیت خاصی در بین کاربران دارد. دیگر نقطه قوت این گوشی دوربین سه گانه است که با سنسور هایی قدرتمند عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. هواوی این گوشی را با قیمت 880 یورو در بازار های هدف عرضه کرده است.

مشخصات گوشی هواوی mate 20 pro

1- APPLE IPHONE XS / XS MAX

آیفون xs

اما رده اول این لیست را دو گوشی از کمپانی اپل تصاحب کرده اند. گوشی های هوشمند آیفون Xs و آیفون Xs Max سرامد گوشی های کمپانی بوده که در ماه سپتامبر معرفی شده اند. گوشی های کمپانی اپل همواره طرفداران خاص خود را دارد اما حالا که اپل دو گوشی هوشمند با قابلیت های عالی را معرفی کرده، کاربران بیشتری نسبت گذشته به سمت این کمپانی رفته و گوشی های جدید این کمپانی را خریداری می کنند. استفاده از چیپست عالی که در بخش های مختلف مقایسه چیپست های دیگر کمپانی ها را جا گذاشته در کنار دوربین عالی و صفحه نمایش با کیفیت، همگی سبب شده که این گوشی در جایگاه اول این لیست قرار بگیرد.

سسسسمشخصات ایفون XS

برای مشاهده قیمت روز گوشی موبایل و مشاهده جدیدترین مدل ها به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%db%b1%db%b0-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b2%db%b0%db%b1%db%b8/
ads
ads