داغ ترین ها :
نگاهی به 10 گوشی برتر سال 2018 از نظر قیمت و کارایی (بخش اول)

نگاهی به 10 گوشی برتر سال 2018 از نظر قیمت و کارایی (بخش اول)

کم کم به روز های پایانی سال 2018 رسیده ایم و تا چند روز دیگر به سال نو میلادی سلام خواهیم کرد. در طول سال 2018 میلادی، دنیای تکنولوژی مراسم ها و محصولات جدیدی را به خود دید و کمپانی ها قابلیت های جدیدی را به دنیا معرفی کردند. از بکارگیری دوربین های سه گانه و چهار گانه تا بکارگیری مدل های مختلف از صفحه نمایش ناچ و استفاده از سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش، همگی قابلیت هایی هستند که در سال 2018 شاهد آن ها بودیم. در این بین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند، محصولات جدید خود را معرفی و در بازار عرضه کرده اند. در این مقاله قصد داریم، 10 مدل گوشی سال 2018 اعم از پرچمدار و بالارده که از نظر امکانات و قیمت، مناسب کاربران می باشند را به شما معرفی کنیم.

برای مشاهده لیست قیمت امروز انواع گوشی روی لینک کلیک کنید: قیمت گوشی

10- ONEPLUS 6T

وان پلاس 6T

گوشی هوشمند وان پلاس 6T یکی از گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که در ماه اکتبر سال 2018 میلادی معرفی شده است. این گوشی به عنوان پرچمدار کمپانی وان پلاس شناخته می شود و همانطور که می دانید، وان پلاس یکی از شرکت های زیر مجموعه کمپانی اُپو است و این گوشی در رده دهم این لیست قرار گرفته است. اما گوشی های موجود در لیست هر کدام قابلیت هایی دارند که با توجه به قابلیت ها و قیمت، در این لیست قرار گرفته اند. قیمت این گوشی به صورت متوسط در حدود 550 یورو می باشد. اما مانند اکثر گوشی های پرچمدار چینی، این گوشی نیز رم بالایی داشته که در کنار باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ، مناسب کاربرانی است که به دنبال گوشی هایی با سایز بالا هستند.

مشخصات گوشی وان پلاس 6t

9- HONOR 10

آنر 10

جدایی آنر از کمپانی هواوی یکی از مهم ترین بحث های چند چند ماه آخر سال 2018 بود تا اینکه مدیر عامل آنر به صورت رسمی اعلام کرد که این برند مانند گذشته زیر نظر کمپانی هواوی به فعالیت خواهد پرداخت. این کمپانی بسیاری از قطعات سخت افزاری گوشی های خود را از هواوی دریافت می کند و با معرفی گوشی های با کیفیت، اعتباری زیادی را بدست آورده است. یکی از اسمارت فون های این برند که در ماه مه امسال معرفی شده آنر 10 می باشد که به عنوان پرچمدار این کمپانی شناخته می شود. بکارگیری چیپست با قابلیت بالا و قدرت پردازش عالی اطلاعات، از ویژگی های این گوشی هوشمند بوده و همچنین قیمت 400 یوروئی آن، بسیاری از کاربران را ترغیب می کند تا این گوشی خریداری کنند.

مشخصات آنر 10

8- SAMSUNG GALAXY S9

گلکسی S9

اسمارت فون گلکسی S9 یکی از پرچمداران سال 2018 کمپانی سامسونگ است که در اوایل سال و در ماه فوریه معرفی شده است. این گوشی هوشمند در اوایل راه رکورد فروش مناسبی را ثبت کرد و آمار فروش این گوشی تا به امروز قابل قبول است. این گوشی به بازار ایران نیز راه پیدا کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی S8، تغییراتی داشته و عبارتی کاستی های نسل قبلی را جبران کرده است. گلکسی S9 نسخه معمولی این خانواده بوده و ویژگی های فراوانی را در خود جای داده است که در مقایسه با قیمت 490 یورویی، امکانات فوق العاده ای را ارائه می کند.

مشخصات گوشی گلکسی S9

7- GOOGLE PIXEL 3 XL

گوگل پیکسل 3 xl

یکی از معتبر ترین برند های آمریکایی که در بخش های جست و جوی اینترنتی، سیستم عامل اسمارت فون و تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت فراوانی دارد گوگل است. این کمپانی هر ساله با تولید گوشی های باکیفیت، آمار فروش بالایی را ثبت می کند. یکی از پرچمداران امسال این کمپانی پیکسل 3 XL می باشد که نسخه پیشرفته تر گوشی پیکسل 3 است. هر ساله گوشی هایی که توسط گوگل معرفی می شوند، اولین گوشی حامل سیستم عامل سال نیز هستند که در مورد پیکسل 3 XL نیز این موضوع صدق می کند. گوگل قیمت 960 یوروئی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که کمی بالا می باشد و این موضوع باعث شده است که این گوشی مخاطبان خاص خود را داشته باشد.

مشخصات گوگل پیکسل 3xl

6- HUAWEI P20 PRO

هواوی p20 پرو

هواوی یک شرکت بین المللی در زمینه شبکه های کامپیوتری، ارتباطات و تولید گوشی های هوشمند است که خاستگاه آن کشور چین و شهر شنزن است. این کمپانی در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است و از روز تاسیس تا به امروز، پیشرفت فراوانی در زمینه های مختلف داشته است و امروز به عنوان بزرگترین کمپانی چینی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند شناخته می شود. یکی از خانواده های پرچمدار این کمپانی که هواوی گوشی هایی را با نام آن معرفی کرده،  می باشد و گوشی هوشمند هواوی P20 Pro نسخه پیشرفته تر گوشی P20 است و هردو جزو خانواده P هستند. این محصول به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سه گانه شناخته می شود و کیفیت عکسبرداری بالای این گوشی سبب شده تا کاربران زیادی گوشی مذکور را خریداری کنند. هواوی قیمت 620 یوروئی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که با توجه به قابلیت های آن نظیر صفحه نمایش با کیفیت بالا و رم و پردازنده عالی، این گوشی را به یکی از محصولات پرطرفدار بدل کرده است.

مشخصات گوشی هواوی p20 پرو

این بود بخش اول مقاله ما در را با نگاهی به 10 گوشی برتر سال 2018 از نظر قیمت و کارایی. به زودی با ما در قسمت دوم این مقاله همراه باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-10-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2018-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b8%d8%b1-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d8%a7/
ads
ads