داغ ترین ها :
هدست واقعیت مجازی Vive Flow معرفی شد؛ HTC همچنان گوشی نمیسازد!

هدست واقعیت مجازی Vive Flow معرفی شد؛ HTC همچنان گوشی نمیسازد!

اچ تی سی این روزها دیگر گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌کند. در عوض همچنان روی بخش هدست‌های وی آر یا واقعیت مجازی مخصوص گوشی متمرکز است. بر اساس همین سیاست نیز به تازگی هدست واقعیت مجازی Vive Flow این شرکت، به بازار معرفی شده است. این هدست وزن سبکی دارد و مانند یک عینک به راحتی از آن استفاده می‌شود. همچنین وزن آن نیز تنها ۱۸۹ گرم است. بنابراین با یک هدست کاملا جمع و جور طرف هستیم.

هدست واقعیت مجازی Vive Flow دارای بلندگوهای داخلی دوگانه، میکروفون دوگانه با قابلیت اکو و حذف نویز و پشتیبانی از صدای بلوتوث است. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

 

برای خرید گوشی و مشاهده قیمت انواع هدست، هدفون و هندزفری به سایت تکنولایف مشاهده کنید.

 

هدست واقعیت مجازی Vive Flow

این هدست دارای دو صفحه نمایش با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که با نرخ تازه سازی ۷۵ هرتز و میدان دید ۱۰۰ درجه کامل می‌شود. همچنین دارای یک فن داخلی است که هوا را در اطراف صورت فرد به جریان می‌اندازد و هوای گرم را از دریچه بالایی خارج می‌کند. منبع تغذیه آن یو اس بی سی است و اچ تی سی توان مصرفی آن را تا ۷.۵ وات کاهش داده و استفاده از گوشی هوشمند سازگار یا پاوربانک را به عنوان منبع تغذیه برای هدست واقعیت مجازی Vive Flow آسان کرده است.

headset vivo flow htc

در هر طرف هدست لنزهای فوکوس قابل تنظیم وجود دارد تا کاربران بدون نیاز به چیز دیگری بتوانند به وضوح بالایی دست پیدا کنند. هدست وی آر Vive Flow همچنین از دوبند اتصال برخوردار است. یک بند ثابت و یک بند قابل تنظیم که به شما کمک می‌کند، هدست را کاملا روی سر خود ثابت کنید.

عینک واقعیت مجازی Htc vive flow

دو دوربین رو به جلو در این دستگاه وجود دارد که برای پخش محتوای (قدم به قدم) استفاده می‌شود. به وسیله این ویژگی کاربر می‌تواند از محیط اطراف خود آگاه شود و در آن به جست‌وجو بپردازد. اچ تی سی اظهار کرده قصد دارد، ویژگی دیگری نیز به هدست‌های خود اضافه کند تا دوربین بتواند حرکت دست‌ها را نیز بررسی کند.

Vive Flow دارای ریموت یا کنترلر نیست، بلکه با گوشی هوشمند جفت شده و با یک برنامه کنترل می‌شود. این برنامه از ریموت مجازی به عنوان اشاره‌گر یا صفحه پیمایش در هدست استفاده می‌کند. همچنین بد نیست بدانید که هدست وی آر Vive Flow از بلوتوث ۵، وای فای و اتصالات Miracast پشتیبانی می‌کند.

Vive Flow در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس است و  احتمالا برای ماه آینده ارسال شود. افرادی که این محصول را پیش‌خرید کنند یک کیف حمل هم به رایگان دریافت می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-vive-flow/
ads
ads