داغ ترین ها :
سونی اپلیکیشن‌های اختصاصی میزو را به سری اکسپریا می‌آورد

سونی اپلیکیشن‌های اختصاصی میزو را به سری اکسپریا می‌آورد

سونی در نظر دارد طی همکاری نزدیک با شرکت میزو، برخی از ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌های رابط کاربری Flyme را به محصولات سری اکسپریا بیاورد. همکاری سونی با میزو می‌تواند روی فروش گوشی‌های اکسپریا در کشور چین هم تاثیرگذار باشد. در صورتی که اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که سونی در ۴ آبان کنفرانس خبری را برگزار خواهد کرد؛ کنفرانس خبری که اتفاقات بزرگی را برای برند اکسپریا به همراه دارد. حالا گزارش‌های منتشر شده به برخی اتفاقاتی که احتمال دارد در این رویداد شاهد آن باشیم اشاره می‌کنند. قیمت روز گوشی موبایل را می توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید. ما برندهای جدید و با کیفیت دیگری را جایگزین سونی کرده‌ایم که از بازار خاورمیانه کنار رفته است؛ بدین طریق تنوع را برای انتخاب شما عزیزان حفظ کرده‌ایم.

گویا خبر همکاری سونی با میزو را در این رویداد می‌شنویم. سونی با شرکت چینی میزو به توافقی رسیده که کاربران محصولات مختلف سری اکسپریا بتوانند اپلیکیشن‌های اختصاصی سیستم‌عامل Flyme را دریافت کنند. چنین اقدامی می‌تواند تاثیر مستقیمی در افزایش کیفیت تجربه‌ی کار با محصولات سری اکسپریا در کشور چین بگذارد.

درواقع کاربران چینی دسترسی محدودی به پلی استور گوگل دارند و همکاری سونی با میزو می‌تواند به هرچه بهتر شدن خدمات‌دهی سونی به کاربران چینی کمک کند. گویا اولین محصولی نیز که اپلیکیشن‌های اختصاصی میزو را دریافت خواهد کرد نیز اکسپریا ۱ مارک ۳ خواهد بود.

 

داستان سریال فوق محبوب این روزها چیست؟

بازی مرکب(Squid Game)، نقدی بر تقابل پول و مرگ

 

کاربران اکسپریا 1 مارک ۳ می‌توانند پس از نصب به‌روزرسانی دستگاه، اپلیکیشن‌های اختصاصی میزو را از طریق اپ استور جدیدی که به رابط کاربری گوشی هوشمند اضافه می‌شود، دانلود و سپس نصب کنند. اپلیکیشن‌های مدنظر شامل ایمیل، وضعیت آب و هوا، اخبار و موارد دیگر می‌شود.

البته به نظر می‌رسد که همکاری سونی با میزو تنها شامل اضافه شدن اپلیکیشن‌های اختصاصی به محصولات برند اکسپریا نباشد. درواقع شرکت ژاپنی در نظر دارد برخی از ویژگی‌های رابط کاربری Flyme شرکت میزو به گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا اضافه شود.

در این بین باید گفت که سونی مانند گذشته در بازار گوشی‌های هوشمند فعال نیست. درواقع محصولات کمتری را طی ماه‌های گذشته معرفی کرده است و حتی برخی از محصولات معرفی شده نیز در تعداد کمی از بازارهای جهان عرضه شده‌اند. درواقع در حالی که اکسپریا ۱ مارک ۳ در بازار چین موجود شده، اما اکسپریا ۵ مارک ۳ هنوز راهی بازار چین نشده و گزارشی نیز در مورد احتمال عرضه‌ی آن به بازار چین وجود ندارد.

در هر صورت باید صبر کرد و دید که سونی برای رویداد آینده‌ی خود چه برنامه‌هایی را تدارک دیده و آیا محصول جدیدی معرفی خواهد شد یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%b2%d9%88/
ads
ads