داغ ترین ها :
هوآوی Enjoy 20e با صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری راهی بازار می‌شود

هوآوی Enjoy 20e با صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری راهی بازار می‌شود

هواوی گوشی جدیدی با نام Enjoy 20e را بدون هیاهوی تبلیغاتی معرفی کرد که البته هنوز خیلی از بخش‌های سخت‌افزاری آن مشخص نیست. هوآوی مسلما قرار است این گوشی هواوی را جانشینی برای Enjoy 10e در نظر بگیرد. طبق پوستر منتشر شده، هوآوی Enjoy 20e با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ال سی دی که از وضوح تصویر اچ دی بهره می‌برد راهی بازار می‌شود. این صفحه نمایش بریدگی یو شکل برای دوربین سلفی دارد. گوشی ظاهر ساده‌ای دارد و چیز خیلی عجیب و خاصی در طراحی آن اتفاق نیوفتاده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که حسگر تشخیص اثرانگشت روی قاب پشتی قرار گرفته و خبری از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیست.

در پوستر منتشر شده، اطلاعات زیادی در مورد گوشی داده نشده. در واقع پوستر به اطلاعات اولیه بسنده کرده است.  حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود و باتری آن هم به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد. در پشت گوشی دوربین دوگانه با فلش ال ای دی قرار گرفته که در مورد مشخصات آن اطلاعاتی منتشر نشده است. هوآوی Enjoy 20e در دو رنگ بنفش و سبز در دسترس خواهد بود.

رنگ های هوآوی Enjoy 20e

پوستر منتشر شده از هوآوی Enjoy 20e

هوآوی Enjoy 20e یک تلفن هوشمند بسیار ساده است که احتمالا از تراشه مدیاتک استفاده می‌کند. پوستر منتشر شده از این گوشی شعاری را نیز در خود جای داده که «با ما همراه باشید» را نشان می‌دهد. طبق گزارش‌های مختلف، هوآوی Enjoy 20e در تعطیلات ۱۱/۱۱ چین که به روز مجردها معروف شده، عرضه می‌شود. روز مجردها یک فصل تعطیلات غیر رسمی و فصل خرید چینی است. این روز برای افرادی که در رابطه نیستند طراحی شده و در این روز افراد مجرد برای خود خرید می‌کنند. این تعطیلات به تاریخی محبوب برای جشن گرفتن روابط نیز تبدیل شده است. بیش از ۴۰۰۰ زوج در سال ۲۰۱۱ در پکن در این تاریخ ازدواج کردند که بسیار بیشتر از میانگین روزانه ۷۰۰ ازدواج است.

هیچ قیمت و مشخصات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست. احتمالا با نزدیک شدن به زمان معرفی اطلاعات بیشتری نیز از این گوشی در دسترس خواهد بود.

 

آخرین اخبار از محصولات هواوی:

گوشی هواوی میت ۵۰ اواخر مهر ماه معرفی خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a2%d9%88%db%8c-enjoy-20e/
ads
ads