داغ ترین ها :
یک گوشی Gaming و یک گوشی انعطاف پذیر هواوی در راه خواهد بود

یک گوشی Gaming و یک گوشی انعطاف پذیر هواوی در راه خواهد بود

امروز، یکی از مدیران عالی رتبه کمپانی هواوی در طی یک خبر هواداران این کمپانی را غافلگیر کرد. وی اعلام کرد: این کمپانی چینی قصد دارد تا از یک گوشی مخصوص بازی در نیمه دوم سال جاری و از یک گوشی انعطاف پذیر در سال آینده، رونمایی کند.

هواوی

در رابطه با بخش اول خبر باید ذکر کرد که هنوز اطلاعاتی دقیقی در دسترس نیست. ولی بعد از تجربه ای که کمپانی های Asus و Razor در زمینه گوشی گیمینگ داشتند، هیجان انگیز است که بنشینیم و ببینیم، هواوی در این بخش از گوشی با چه قابلیت هایی رونمایی خواهد کرد. حال چیزی که به نظر قطعی می آید آن است که هواوی از فن آوری توربو GPU خود استفاده کند که صد البته این تکنولوژی باعث افزایش 60 درصدی کارایی و کاهش 30 درصدی مصرف انرژی خواهد شد.

اما در رابطه با بخش دوم خبر باید گفته شود: کمپانی هواوی قصد دارد تا از یک گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف پذیری در سال آینده رونمایی کند. در این میان کمپانی های دیگری نیز در بخش گوشی های انعطاف پذیر شروع به کند و کاش کرده اند و کمپانی هایی نظیر سامسونگ و موتورولا نیز اعلام کرده اند که در سال آینده از یک گوشی انعطاف پذیر رونمایی خواهند کرد و احتمالا فضای تاشو گوشی انعطاف پذیر هوآوی نسبت به گوشی های دیگر، افزایش خواهد یافت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%86/
ads
ads