داغ ترین ها :
از این پس بدون نیاز به گوشی به نسخه وب واتساپ دسترسی خواهید داشت

از این پس بدون نیاز به گوشی به نسخه وب واتساپ دسترسی خواهید داشت

ویژگی جدیدی در اختیار عموم کاربران قرار گرفته تا دیگر برای اتصال به نسخه وب واتساپ نیازی به آنلاین بودن پیاپی گوشی هوشمندشان نداشته باشند. در واقع استفاده از واتساپ بدون نیاز به گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند بدون گوشی از نسخه وب استفاده کنند.

 

برای خرید گوشی به سایت فروشگاه اینترنتی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

برای چند ماهی می‌شود که واتساپ ویژگی‌های جالبی را آزمایش می‌کند؛ یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد که کاربران به اکانتشان در دستگاه دیگری بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی هوشمندشان دسترسی داشته باشند. در حالت فعلی، کاربر برای دسترسی به نسخه وب واتساپ یا استفاده در دستگاه دیگری مانند تبلت، نیاز دارد که گوشی هوشمند وی به اینترنت متصل باشد.

در صورتی که ارتباط دستگاه اول (گوشی هوشمند یا تبلت) به اینترنت قطع شود، امکان دریافت یا ارسال پیام در دستگاه‌های دیگر ازجمله نسخه وب واتساپ نیز غیرممکن خواهد شد تا دستگاه اول بار دیگر به اینترنت متصل شود.

واتساپ وب بدون گوشی

در نسخه‌ی آزمایشی واتساپ، چنین مشکلی برطرف شده و پس از اینکه دستگاه دیگری توسط دستگاه اول تعریف شد، حتی در شرایطی که دستگاه اول به اینترنت متصل نباشد، کاربر باز هم قادر به دریافت و ارسال پیام در دستگاه دیگر خواهد بود. حال، به نظر می‌رسد که ویژگی مدنظر از این پس در اختیار عموم قرار می‌گیرد؛ ویژگی که مدت‌ها پیش باید به واتساپ اضافه می‌شد.

از این پس کاربران هر دو نسخه‌ی اندروید و iOS اپلیکیشن واتساپ می‌توانند تنها با یکبار احراز هویت در دستگاه دیگری به استفاده از پیام‌رسان محبوب بپردازند و حتی اگر دستگاه اولشان به اینترنت متصل نبود، امکان استفاده از پیام‌رسان واتساپ در دستگاه دیگری را داشته باشند.

عملکرد ویژگی جدید نسخه وب واتساپ

واتساپ توضیح می‌دهد که در چنین شرایطی، پیام‌های ارسالی همچنان کدگذاری شده است و اطلاعات کاربر از دسترسی دیگران در امان خواهد ماند. البته استفاده از چنین حالتی، محدودیت زمانی دارد و کاربر پس از ۱۴ روز آفلاین بودن دستگاه اول، دسترسی به پیام‌رسان از دستگاه‌های دیگر ازجمله نسخه وب واتساپ را از دست خواهد داد.

با این حال، محدودیت‌های نسخه‌ی iOS اپلیکیشن واتساپ نسبت به اندروید بیشتر است. در نسخه‌ی iOS کاربر نمی‌تواند پیام‌ها را در دستگاه دیگری به غیر از دستگاه اصلی که حساب واتساپ را با آن ایجاد کرده، حذف کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads