داغ ترین ها :
واتس اپ قابلیت برقرای تماس تصویری گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

واتس اپ قابلیت برقرای تماس تصویری گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی مختلف، هر روز قابلیت های فراوانی را اضافه می کنند تا کاربران را جذب خود کنند. شبکه های اجتماعی متفاوت نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و…، همواره در تلاش هستند که کاربران را به استفاده از اپلیکیشن خود ترغیب کنند تا از اپلیکیشن آن ها استفاده کنند.

واتساپ

شبکه اجتماعی واتس اپ زیر مجموعه ای از فیس بوک می باشد. در ماه مه، فیس بوک اعلام کرده بود که قابلیت جدیدی در بخش تماس ها به واتس اپ اضافه خواهد شد. در همین راستا واتس اپ به صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت جدیدی را اضافه کرده است، در طی آن کاربران می توانند تماس تصویری گروهی داشته باشند. همچنین فیس بوک اعلام کرد که کاربران بیش از 2 میلیارد دقیقه در واتس اپ برای برقراری تماس وقت خود را صرف می کنند.

تماس تصویری گروهی واتساپ

برای بهره بردن از این قابلیت ابتدا به صورت تک تک با هر فرد تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید. سپس شما در گوشه بالایی سمت راست صفحه افراد مشترک در تماس را می بینید و در ادامه می توانید تماس تصویری برقرار کنید. البته این قابلیت یک محدودیت دارد بدین صورت که شما می توانید فقط با سه نفر به صورت همزمان تماس تصویری برقرار کنید که جمعا با خود شما می شود چهار نفر پس در هر تماس تصویری گروهی فقط چهار نفر حق شرکت دارند.

پیشنهاد نویسنده: خواندن پیام های حذف شده واتساپ

البته بهره بردن از این قابلیت زمانی ممکن است که شما اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی یا فروشگاه اپ استور، به آخرین ورژن آپدیت کنید. این قابلیت می تواند برای کاربران واتس اپ بسیار جذاب باشد و به این اپلیکیشن کمک می کند تا کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%d8%a7%d9%be-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%82%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87/
ads
ads