داغ ترین ها :
وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی 8100 مکس معرفی شد

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی 8100 مکس معرفی شد

پس از شایعات مختلف و حتی لو رفتن اطلاعات متفاوت، شرکت وان پلاس بالاخره گوشی وان پلاس ایس را معرفی کرد. وان پلاس ایس اولین گوشی از خانواده سری ایس به حساب می‌آید که با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس راهی بازار می‌شود. این گوشی از صفحه نمایش AMOLED‌ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در مدت زمان ۵ دقیقه می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد. شاید این سخت افزار برای شما آشنا به نظر برسد، چرا که وان پلاس ایس شباهت بسیار زیادی به گوشی ریلمی GT Neo 3 دارد. دو شرکت ریملی و وان پلاس در اصل به شرکت به نام BBK تعلق دارند.

 

فروشگاه اینترنتی تکنولایف گوشی های وان پلاس را با قیمت عالی به فروش می‌رساند.

 

از نظر طراحی باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی وان پلاس ایس شبیه به گوشی‌هایی که تا امروز شرکت وان پلاس راهی بازار کرده نیست. روی صفحه نمایش این گوشی یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن دیده می‌شود. روی این گوشی هوشمند جدید وان پلاس خبری از دکمه آلرت یا هشدار نیست. گوشی وان پلاس یس از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD + استفاده می‌کند و همان‌طور که گفتیم نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

وان پلاس ACE

برای این گوشی از یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد.

همان طور که در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم، گوشی وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس راهی بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل هم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. شرکت وان پلاس اعلام نکرده که تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس در مقایسه با مدل معمولی چه تفاوت‌هایی دارد؛ اما می‌دانیم که این تراشه در حوزه هوش مصنوعی بهتر عمل می‌کند.

 

 

مدیاتک 8100

گوشی وان پلاس ایس از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. وان پلاس از تکنولوژی ها و استانداردهای مختلفی برای باتری این گوش استفاده کرده تا بیش از اندازه داغ نشود. حتی مشخص شده که پس از ۱۶۰۰ بار شارژ کامل باتری، ظرفیت آن به ۸۰ درصد می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی وان پلاس ایس با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Color OS 12.1 راهی بازار می‌شود.

شارژر 150 وات

گوشی وان پلاس یس در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۸۸ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی مدلی دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد که قیمت آن ۴۲۰ دلار اعلام شده است. وان پلاس ایس را می‌توانید در مدلی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خریداری کنید که قیمت آن ۴۶۵ دلار خواهد بود. مدل بعدی این گوشی هم ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و با قیمت ۵۴۳ دلار در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

فروش این گوشی از چهار روز دیگر شروع می‌شود. بر اساس شایعات منتشر شده مدل گلوبال گوشی وان پلاس ایس با نام وان پلاس 10R راهی بازار می‌شود. این گوشی هم چند روز دیگر در کشور هند معرفی خواهد شد.

 

بیشتر بدانید:
اسنپ دراگون چیست

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c-8100-%d9%85%da%a9/
ads
ads