داغ ترین ها :
وان پلاس تا شهریور ماه شش دستگاه جدید راهی بازار می‌کند

وان پلاس تا شهریور ماه شش دستگاه جدید راهی بازار می‌کند

پس از اینکه شرکت اوپوو  با محصولات جدیدی که راهی بازار کرد توانست به موفق قابل توجهی دست پیدا کند، شرکت وان پلاس هم قصد دارد محصولات بیشتری راهی بازار کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هر دو شرکت وان پلاس و اوپوو زیر مجموعه شرکت BBK به حساب می‌آیند. شایعات می‌گویند که وان پلاس تنها قصد ندارد که گوشی جدید راهی بازار کند و انتظار می‌رود که ساعت‌های هوشمند بیشتری به بازار عرضه کند.

 

لیست آفرهای ویژه خرید گوشی های Oneplus را ببنید: گوشی وان پلاس

 

بر اساس شایعات منتشر شده، وان پلاس قصد دارد تا شهریور ماه امسال شش محصول جدید راهی بازار کند که بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود.

انتظار می‌رود که یکی از محصولات شرکت وان پلاس گوشی وان پلاس ۱۰ پرو باشد که بالاخره راهی بازار بین المللی می‌شود. انتظار می‌رود که تا پایان ماه مارس شاهد عرضه این گوشی در بازار خارج از کشور چین باشیم.

انتظار می‌رود که در ماه آوریل هم گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت معرفی شود. البته در طول چند هفته گذشته شایعات مختلفی از این گوشی منتشر شده بود. شایعات می‌گویند که در ماه می هم شاهد معرفی گوشی وان پلاس نورد 2T خواهیم بود. همچنین در ماه می شاهد معرفی یک گوشی دیگر هم خواهیم بود. این گوشی هوشمند جدید به احتمال زیا وان پلاس 10R خواهد بود.

شایعات می‌گویند که در ماه جولای گوشی وان پلاس نورد 3 معرفی می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که این گوشی با نام وان پلاس نورد پرو هم شناخته شود. شاید نام این گوشی در بازارهای مختلف، متفاوت باشد. در آخر مشخص شد که شرکت وان پلاس قصد دارد گوشی وان پلاس 10 اولترا که احتمال دارد با نام وان پلاس ۱۰ پرو پلاس راهی بازار شود را در شهریور ماه معرفی می‌کند.

هنوز نمی‌دانیم که اطلاعات فاش شده چقدر صحت دارند و باید منتظر خبرهای دقیق باشیم. با در طول چند وقت گذشته شایعات مختلفی درباره محصولات وان پلاس فاش شده است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%aa%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%b1/
ads
ads