داغ ترین ها :
گوشی وان پلاس 10 پرو معرفی شد

گوشی وان پلاس 10 پرو معرفی شد

گوشی وان پلاس 10 پرو در کشور چین معرفی شد. این گوشی که جدیدترین پرچم‌دار شرکت وان‌پلاس خواهد بود از قدرتمند‌ترین تراشه شرکت کوالکام، شارژ سریع بسیار سریع‌تر و از نسل دوم صفحه‌های نمایش LTPO بهره می‌برد.

 

لیست قیمت گوشی های OnePlus را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: وان پلاس

 

صفحه‌نمایش وان پلاس 10 پرو

گوشی وان پلاس 10 پرو به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO 2.0 از نوع Super AMOLED مجهز شده است. این صفحه نمایش وضوح تصویر 1440p را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به نرخ نوسازی متغیر آن اشاره کرد. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی از یک تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. نسل دوم صفحه نمایش LTPO نرخ‌نوسازی را در شرایط خاص خیلی پایین می‌آورد که این موضوع در مصرف باتری تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و باعث می‌شود باتری کمتر مصرف شود.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

تراشه

این گوشی جدید به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و در مدل‌های مختلفی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 راهی بازار می‌شود.

تراشه وان پلاس 10 پرو

دوربین

شرکت وان پلاس در ساخت دوربین‌های گوشی وان پلاس ۱۰ پرو با شرکت هاسلبلاد همکاری کرده است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX789 سونی استفاده می‌کند که اندازه پیکسل‌های آن به ۱.۱۲ میکرومتر می‌رسد و اندازه خود حسگر هم 1/1.43 اینچ خواهد بود. خود این حسگر هم پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است.

دوربین اولتراواید این گوشی JN1 شرکت سامسونگ خواهد بود که می‌تواند با زاویه ۱۵۰ درجه عکاسی کند. دوربین سوم وان پلاس ۱۰ پرو هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده می‌کند که به ویژگی زوم اپتیکال تا ۳.۳ برابر مجهز شده است. دوربی سلفی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی سونی مدل IMX615 استفاده می‌کند که پشت لنزی با دیافراگم f/2.4 قرار گرفته.

شرکت هاسلبلاد ویژگی Natural Color Optimisation 2.0 را به این گوشی اضافه کرده که که باعث می‌شود رنگ‌ها به رنگ‌های دنیای واقعی نزدیک‌تر شوند. همچنین این ویژگی حالت Pro Mode 2 RAW را هم به همراه دارد.

دوربین وان پلاس 10 پرو

 

آخرین اخبار از گوشی های وان پلاس:
نسخه گلوبال وان پلاس 9RT به‌زودی عرضه می‌شود

 

رابط کاربری

گوشی وان پلاس ۱۰ پرو به رابط کاربری Color OS 12.1 مجهز شده و با اندروید ۱۲ راهی بازار چین می‌شود. البته انتظار می‌رود که این گوشی در بازار جهانی با رابط کاربری Oxygen OS در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ویژگی‌های گیمینگ

در رویداد معرفی گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مشخص شد که این گوشی از ویژگی جدیدی به نام Hyperboost بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که تمام قدرت سخت‌افزاری گوشی برای اجرای بازی محدود شود. همچنین ابزاری روی این گوشی دیده می‌شود که برای اورکلاک کردن پردازنده به کار می‌رود. این ویژگی باعث می‌شود که تمام هشت هسته پردازنده این گوشی روی بالاترین فرکانس کار کنند.

برای اینکه از گرمای بیش از اندازه این گوشی گیمینگ جلوگیری شود از سیستم خنک کننده جدیدی استفاده شده است. اندازه سیستم خنک کننده این گوشی ۵۵ درصد از اندازه یک کاغذ A4 خواهد بود.

این سیستم خنک کننده در زمان شارژ کردن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی وان پلاس 10 پرو خودنمایی می‌کند. باتری این گوشی از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند که ۲۵ درصد سریع‌تر از مدل قبلی خواهد بود.

گیمینگ وان پلاس 10 پرو

قیمت

گوشی وان پلاس ۱۰ پرو در کشور چین دو رنگ مشکی و سبز خواهد داشت. قیمت مدلی که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند به ۷۳۷ دلار می‌رسد و قیمت مدلی که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم به ۸۳۱ دلار خواهد رسید. فروش این گوشی در کشور چین در تاریخ ۲۳ دی ماه شروع می‌شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads