داغ ترین ها :
وینمپ بازمی‌گردد؛ نسخه جدید محبوب‌ترین پلیر موسیقی در راه است

وینمپ بازمی‌گردد؛ نسخه جدید محبوب‌ترین پلیر موسیقی در راه است

به نظر می‌رسد یکی از قدیمی‌ترین پلیرهای پخش موسیقی بار دیگر منتشر می‌شود؛ البته تیم توسعه‌دهنده وعده داده که پلیر جدید از طراحی ظاهری مدرن‌تر بهره ببرد و همچنین امکان پخش فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی را نیز به همراه داشته باشد. تیم توسعه‌ی وین امپ (Winamp) توضیح داده که پلیر جدید علاوه بر قابلیت پخش موسیقی به صورت آفلاین، از حالت آنلاین نیز برخوردار خواهد بود.

 

برای استفاده از وینمپ جدید پیشنهاد می‌کنیم که یک هندزفری یا هدفون با کیفیت هم خریداری کنید.

 

در وب‌سایت رسمی Winamp می‌توان مشاهده کرد که حتی لوگوی قدیمی این پلیر نیز تغییر یافته و از زبان طراحی مدرن‌تری استفاده می‌کند؛ زبان طراحی که می‌توان در لوگوی اپلیکیشن‌های مطرح مشاهده کرد.

از امکاناتی که وین امپ به همراه خواهد داشت می‌توان به ویژگی پخش رادیو و پادکست اشاره کرد. البته مشخص نشده که دسترسی به سرویس‌های مدنظر به صورت رایگان است یا حق اشتراک باید پرداخت شود.

با این حال امکان دارد وینمپ نیز سرویس پولی معرفی کند که با پرداخت حق اشتراک بتوان به آرشیوی از محتوای صوتی شامل پادکست و موسیقی دسترسی داشت. در حال حاضر تیم توسعه‌دهنده‌ی نسخه‌ی جدید پلیر وینمپ توضیح داده که برای تست امکانات پلیر جدید، داوطلب ثبت نام می‌کند.

در صورتی که علاقه‌مند به ثبت نام در مرحله‌ی آزمایشی هستید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی وین امپ رفته و در بخش شرکت در نسخه‌ی بتای پلیر جدید با ورود نام و ایمیلتان ثبت نام کنید. Winamp از پلیرهای قدیمی پخش موسیقی محسوب می‌شود که در سراسر دنیا ازجمله ایران، طرفداران بی‌شماری دارد.

شما در گذشته طرفدار کدام پخش‌کننده موسیقی بودید؟ الان از کدام پخش‌کننده موسیقی روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%af/
ads
ads