داغ ترین ها :
ویژگی‌ های One UI 5 سامسونگ

ویژگی‌ های One UI 5 سامسونگ

سامسونگ اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه خودش معرفی کرد. حالا با ویژگی های One UI 5 سامسونگ آشنا شدیم. در واقع One UI 5 قرار است ویژگی‌های جدیدی را روی گوشی‌های سامسونگ به وجود بیاورد.

 

تکنولایف جدیدترین های سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کند: قیمت گوشی سامسونگ

 

ویژگی‌ های One UI 5 سامسونگ روی گوشی‌های مختلف

سامسونگ در مراسم توسعه دهندگان به این موضوع اشاره کرد که رابط کاربری One UI 5 در قالب یک فیرم‌ور پایدار برای گوشی‌های سری گلکسی S22، گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 منتشر می‌شود.

ویژگی های One UI 5 سامسونگ؛ طراحی مجدد صفحه قفل

اولین تغییری که در رابط کاربری One UI 5 ایجاد شده، تغییرات در صفحه قفل است. حالا کاربران می‌توانند این صفحه را بیشتر شخصی‌سازی کنند و تصویر پس‌زمینه دلخواه خودشان را رار دهند. حتی می‌شود حالت ساعت را تغییر داد و از پالت رنگی خاص استفاده کرد. حتی می‌توان از ویدیو والپیپر هم برای این قسمت استفاده کرد. می‌توان یک ویدئوی کوتاه برای صفحه قفل در نظر گرفت.

ویجت‌های پیشنهادی؛ دیگر قابلیت One UI 5 سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی های One UI 5 سامسونگ پیشنهاد ویجت‌های مختلف نسبت به استفاده کاربران از گوشی است. ویژگی روتین وان یوآی ۵ باعث می‌شود که یکسری از فعالیت‌ها به‌صورت خودکار انجام می‌شوند.

پاسخ تماس با BixBy؛ این قابلیت One UI 5 شما را شگفت‌زده می‌کند

جواب دادن تماس با Bixby در One UI 5

جواب دادن تماس با Bixby در One UI 5 سامسونگ

ویژگی دیگری که در این رابط کاربری مشاهده می‌کنید، Bixby Text Call نام دارد. این ویژگی جواب سامسونگ برای قابلی Google Screen Calling است و این امکان را فراهم می‌کند که تماس‌ها را با نوشته پاسخ دهید. اگر دوست ندارید با کسی صحبت کنید، می‌توانید از این ویژگی کمک بگیرید.

زمانی که از ویژگی بیکس‌بی تکست کال استفاده می‌کنید مخاطب شما متوجه این موضوع می‌شود. سپس شما می‌توانید متن خودتان را تایپ کنید تا بیکس‌بی آن را برای مخاطب ترجمه کند و بخواند. این اتفاق به صورت همزمان رخ می‌هد. بر اساس اطلاعات منتشر شده ویژگی Bixby Text Call هم اکنون در اختیار کاربران کشور کره جنوبی قرار گرفته است. نسخه انگلیشی آن هم در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

 

اخبار روز سامسونگ:
رندر گلکسی A14 لو رفت

 

خارج کردن متن از تصویر؛ یکی دیگر از ویژگی های جذاب One UI 5

خارج کردن متن از عکس در One UI 5

خارج کردن متن از عکس در One UI 5 سامسونگ

اپلیکیشن گالری به شما اجازه می‌دهد که بتوانید نوشته‌ها را از داخل عکس خارج کنید. ویژگی بعدی هم در قسمت Share Panel قرار گرفته که کاربران به واسطه آن به منوی اعلان‌های جدیدتری دسترسی خواهند داشت. این ویژگی در زمان به اشتراک گذاشتن تصاویر حساس مانند تصاویری که روی آن کارت بانگی قرار دارد، پیام هشدار دریافت کنید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. ابی

    😍😍😍

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-one-ui-5-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads