داغ ترین ها :
قابلیت پخش پس‌زمینه در برنامه Youtube Music رایگان شد

قابلیت پخش پس‌زمینه در برنامه Youtube Music رایگان شد

یوتیوب به صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت پخش پس‌زمینه در یوتبوب موزیک  به صورت رایگان فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که این قابلیت از تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) و در کشور کانادا در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر پخش پس‌زمینه در یوتبوب موزیک فقط برای اعضایی که حق اشتراک را پرداخت کرده‌اند، فراهم شده است. در صورتی که شما هیچ مبلغی را به عنوان حق اشتراک پرداخت نکرده باشید، زمانی که بدون بستن برنامه از آن خارج شوید، خواهید دید که قابلیت پخش پس زمینه هم متوقف می‌شود.

 

اگر به دنبال برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا هستید، تکنولایف قبلا در مقاله ای تمامی راه های دانلود از یوتیوب را بررسی کرده است.

 

برنامه Youtube Music

هم اکنون کاربران به لطف این قابلیت می‌توانند از برنامه Youtube Music همانند سایر برنامه‌های موسیقی بدون پرداخت حق اشتراک استفاده کنند. آن‌ها به ویژگی ایستگاه‌های رادیویی هم دسترسی خواهند داشت و می‌توانند لیست پخش ایجاد کنند. در صورتی که یک آهنگ را بارگذاری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در هر زمانی پخش کنید. توجه داشته باشید که بخش رایگان از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر تمایل ندارید هنگام گوش دادن به موسیقی تبلیغات را مشاهده کنید، لازم است هزینه اشتراک موردنظر را پرداخت کنید. سرویس یوتیوب موزیک چند سال پیش برای رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک راه‌اندازی شد. سرویسی که در کنار در سرویس‌های گوگل می‌تواند مجموعه‌ کامل از موسیقی‌ها را پیش روی کاربران قرار دهد. با این حال این سرویس همچنان به یکسری از ویژگی‌های رقابتی مهم که دیگر سرویس‌ها ارائه می‌دهند، مجهز نشده است.

 

آخرین اخبار مرتبط با اپلیکیشن ها:

چت میان برنامه ای به مسنجر فیسبوک اضافه شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%be%d8%b3%e2%80%8c%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a8%d9%88%d8%a8-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9/
ads
ads