داغ ترین ها :
گوگل Pixel Watch با پردازنده قدیمی اگزینوس تولید شده است

گوگل Pixel Watch با پردازنده قدیمی اگزینوس تولید شده است

همانطور که می‌دانید، گوگل در کنفرانس سال جاری خود به صورت رسمی از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی به عمل آورد و در چند ماه آینده عرضه می‌شود. با این حال، این غول فناوری درباره جزئیات ساعت هوشمند جدید خود اطلاعات زیادی منتشر نکرده و همین مسئله باعث ایجاد سوال‌های زیادی از سوی کاربران شده است.

خوشبختانه اطلاعات جدید منتشرشده از سوی خبرگزاری‌های رسمی نشان می‌دهد که گوگل Pixel Watch مجهز به تراشه اصلی اگزینوس 9110 است. در حقیقت این تراشه یک چیپست 2018 بوده که مبتنی بر فرایند تولید 10 نانومتر با دو هسته Cortex-A53 است. یک جایگزین جدیدتر پلتفرم اگزینوس W920 بوده که سری گلکسی واچ 4 را تامین می‌کند. در حقیقت این تراشه از یک گره 5 نانومتر بسیار موثرتر استفاده می‌کند و دارای هسته‌های Cortex-A55 بسیار قدرتمندتری است.

 

برای خرید انواع ساعت هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت ساعت هوشمند

 

پیکسل واچ

رندر منتشر شده از پیکسل واچ

به نظر شما علت سرمایه‌گذاری گوگل روی یک سخت افزار قدیمی برای یک محصول سال 2022 چیست؟ بر اساس اعلام منابع رسمی، غول فناوری آمریکا چند سالی است که روی گوگل Pixel Watch کار می‌کند و تمام توسعه را بر اساس تراشه قدیمی انجام می‌دهد. جابه‌جایی به پلتفرم جدیدتر می‌تواند باعث تاخیر در زمان یک ساعت هوشمند جدید از سوی گوگل شود.

علاوه بر این ممکن است سامسونگ هنوز W920 خود را به مشتریان ثالث نفروشد و مشخص نیست هنوز گوگل در چه زمانی می‌تواند تراشه موردنظر را در اختیار بگیرد. بدون تردید ساعت هوشمند جدید گوگل یا بهتر بگوییم، پیکسل واچ می‌تواند شرایط بازار را دگرگون کرده و در جایگاه خوبی قرار بگیرد. به خاطر داشته باشید که این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های بسیار خوبی بوده و می‌تواند رقیب قابل توجهی برای ساعت های هوشمند سامسونگ به حساب آید. البته هنوز شرایط برای هرگونه پیشبینی آماده نیست و باید مدت زمان بیشتری بگذرد تا بتوان نسبت به مشخصات فنی پیکسل واچ و مقایسه آن با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار اظهار نظر کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-pixel-watch/
ads
ads