داغ ترین ها :
پرچمدار بعدی اپل با دوربین سه گانه

پرچمدار بعدی اپل با دوربین سه گانه

کمپانی اپل در سپتامبر سال قبل، به صورت رسمی پرچمداردان خود را با نام های آیفون Xs و Xs Max معرفی کرد. گوشی های هوشمندی که جدا از چند بخش خاص، تفاوتی زیادی با نسل قبلی خود نداشته و به همین دلیل کمپانی خط تولید نسل قبلی این گوشی ها که آیفون X نام دارد را متوقف کرد. اما با اینکه اپل کمپانی ای است که در مقابل درز اطلاعات از محصولاتش حساسیت خاصی دارد، ولی امروز مشاهده می کنیم که چند عکس رندر از گوشی پرچمدار آینده این کمپانی به بیرون درز کرده است.

قیمت گوشی های اپل را از طریق سایت تکنولایف دنبال کنید.

گوشی اپل

عکس های منتظر شده، بخش پشتی قاب این گوشی را به نمایش می گذارند و در اولین نگاه، دوربین سه گانه توجه کاربران را به خود جلب می کند. سنسور های این گوشی درست مانند نسل قبلی در قسمت بالا و سمت چپ قاب قرار گرفته اند ولی همان طور که اشاره کردیم مدل سه گانه می باشند. بعد از گوشی های خانواده Mate 20 کمپانی هواوی، به نظر می آید که دیگر برنده ها نیز به سمت بکار گیری این تعداد سنسور در بخش دوربین اصلی پیش روی می کنند و شایعات موجود بیان می کنند که پرچمداران بعدی سامسونگ و سونی نیز مانند اپل دوربینی سه گانه خواهند داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/
ads
ads