داغ ترین ها :
پست گذاشتن در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر فراهم شد

پست گذاشتن در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر فراهم شد

اینستاگرام به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد که بدون نیاز به نسخه‌ی اپلیکیشن اقدام به اشتراک تصویر یا ویدئو کنند. با این کار کاربران امکان پست گذاشتن در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر را دارند.

پست گذاشتن در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر

برای چند سالی می‌شود که اینستاگرام برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده و حتی وب‌سایتی نیز برای دسترسی از طریق رایانه‌ی شخصی دارد؛ اما کاربران تنها از طریق موبایل می‌توانند پست ارسال کنند.

حال، گزارش‌هایی منتشر شده که کاربران می‌توانند از ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) اقدام به ارسال پست از طریق رایانه‌های شخصی کنند. شبکه‌ی اجتماعی محبوب به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند با استفاده از لپ‌تاپ یا رایانه‌ی شخصی، تصویر یا ویدئویی با مدت زمان کمتر از یک دقیقه به اشتراک قرار دهند.

چنین اتفاقی طبیعتا برای کسب‌وکارها بسیار کارآمد خواهد بود. در ابتدای فعالیت اینستاگرام، سیاست‌های این شرکت به حالتی بود که کاربران به تولید محتوا تشویق شده و محتوای تکراری را به اشتراک نگذارند. با این حال، اینستاگرام به شدت مورد توجه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: چگونه در اینستاگرام دیده شویم؟ تغییرات جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

حال که اینستاگرام اجازه خواهد داد از طریق رایانه‌ی شخصی بتوان محتوا به اشتراک گذاشت، دست کسب و کارها در تولید و انتشار سریع‌تر محتوا بازتر خواهد شد. امکانات بسیاری نیز برای کاربران نسخه‌ی موبایل در نظر گرفته شده که برای مثال کاربران می‌توانند داده‌های مربوط به پستی را با یکدیگر به اشتراک قرار دهند که شامل میزان بازدید، لایک و کامنت‌ها می‌شود. طبیعتا چنین ویژگی برای کسانی مفید خواهد بود که بخواهند پست‌های تبلیغاتی را به اشتراک قرار دهند.

اینستاگرام در نظر دارد امکانات گسترده‌ای را نیز برای اشتراک‌گذاری هرچه بهتر محتوا کند. با این حال، به نظر می‌رسد ویژگی‌های مدنظر ابتدا برای نسخه‌ی موبایل منتشر می‌شوند و سپس راهی نسخه‌ی رایانه‌ی شخصی خواهند شد.

 

ریکاوری پسورد اینستاگرام با روشی ساده:

بازیابی پسورد اینستاگرام با آموزش تصویری و گام به گام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b3%d8%aa-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be/
ads
ads