داغ ترین ها :
پنج برنامه ادیت عکس برای کامپیوتر

پنج برنامه ادیت عکس برای کامپیوتر

با محبوبیت بیشتر شبکه‌های مجازی عکاسی کردن و ادیت تصاویر اهمیت بیشتری پیدا کرد و حالا افراد زیادی توانایی ویرایش کردن تصاویر را دارند. اما ادیت عکس‌ها بیشتر از هر چیزی به یک برنامه قدرتمند نیاز دارد که ابزارهای مختلف را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن عکس مورد نظر را ویرایش کنید. در ادامه این مطلب به معرفی چند برنامه ادیت عکس برای کامپیوتر برای سیستم عامل ویندوز می‌پردازیم، هرچند که برخی از این برنامه‌ها دارای نسخه مناسب برای MacOS هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به روی مک بوک نیز نصب کنید.

قبل از معرفی برنامه‌ها بد نیست که یک نکته کلی را یادآور شویم. اکثر برنامه‌ها در ویندوز به صورت کرک شده در قابل دانلود هستند پس اگر برنامه‌ای را در ادامه معرفی کردیم که رایگان نبود می‌توانید به راحتی آن را از سایت‌های داخلی دانلود کرده و به کمک فایل کرک شده استفاده کنید.

 

قیمت انواع لپ تاپ را با تخفیف های تکنولایف مشاهده کنید: خرید لپ تاپ

 

برنامه ادیت عکس برای کامپیوتر

برنامه PhotoDirector Essential

این برنامه رایگان است و به خوبی برای ویندوز بهینه شده است و به همین دلیل بیشترین سازگاری را با این سیستم عامل محبوب دارد. این برنامه امکاناتی دارد که افراد با تجربه و همچنین افراد با مهارت کمتر می‌توانند از آن استفاده کنند و برای هر دو دسته کاملا مناسب است.

یکی از جذابیت‌های اصلی این برنامه رابط کاربری دوست داشتنی آن است که باعث می‌شود در طول مدت کار شما کمتر خسته شوید و بتوانید ارتباط بهتری با برنامه برقرار کنید. این برنامه تلاش کرده تا قابلیت‌های پردازشی برنامه لایت روم را با ابزار بسیار قدرتمند دیگر ترکیب کند تا کاربر بتواند عکس‌های مورد نظر خود را به آثار هنری تبدیل کند.برنامه ادیت عکس برای کامپیوتر

این برنامه ابزارهای بسیار قدرتمندی نیز در زمینه تبدیل ویدئوها به تصاویر و انیمیشن دارد و می‌تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک برنامه خوب ویرایش تصاویر باید داشته باشد این است که بتواند تصاویر را دسته‌بندی کند تا زمانی که شما با چندین عکس سر و کار دارید سرگردان نشوید.

این اپلیکیشن از این نظر عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند عکس‌ها را بر اساس لوکیشن، تگ‌های مختلف، نام و دیگر فاکتورها دسته‌بندی کند. همچنین قابلیت هوش مصنوعی برنامه در دسته‌بندی تصاویر به شما کمک شایانی می‌کند و می‌تواند حتی عکس‌های شبیه به هم را در کنار هم قرار دهد.

ابزارهای این برنامه بسیار متنوع و قوی است و اگر حرفه‌ای باشید قطعا می‌توانید بهترین استفاده را از این قابلیت‌ها ببرید. از طرفی برنامه ماژول‌های پیش فرض و هدایت شده‌ای هم دارد که به مبتدیان کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانند تصاویر خود را ویرایش کنند.

پس اگر به دنبال یک برنامه ادیت عکس حرفه ای برای کامپیوتر هستید که هم برای کارهای ساده مناسب باشد و هم کارهای حرفه‌ای را انجام دهد و همچنین برنامه‌ای می‌خواهید که رابط کاربری جذاب و دوست داشتنی داشته باشد، می‌توانید PhotoDirector Essential را از طریق این صفحه برای ویندوز یا مک بوک دانلود کنید.

برنامه GIMP Photo Editor

همین ابتدا بگوییم که نقطه ضعف این برنامه رابط کاربری آن است و شاید کمی طول بکشد تا بتوانید به فضای برنامه عادت کنید و از بخش‌های مختلف آن سر در بیاورید. در کل به نظر می‌رسد که توجه ویژه‌ای به بخش رابط کاربری نشده است و توسعه دهندگان بیشتر تلاش کرده‌اند تا به روی قابلیت‌ها و ابزارهای این برنامه تمرکز کنند.

البته بد نیست بدانید که GIMP Photo Editor یک اپلیکیشن Open-Source است و به همین دلیل می‌تواند برای دسته‌ای از کاربران گزینه بسیار مناسبی به حساب بیاید. با دانلود این برنامه به ابزارهای بسیار زیاد و قدرتمندی برای ویرایش تصاویر دسترسی پیدا می‌کنید و جالب‌تر این که می‌توانید افکت‌های مختلف ساخته شده توسط دیگر کاربران را نیز دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این برنامه از قابلیت‌هایی مانند layer editing، masking و effects پشتیبانی می‌کند. در نهایت اگر مبتدی هستید خیلی توصیه نمی‌کنیم از این برنامه استفاده کنید؛ چرا که رابط کاربری و فضای برنامه ممکن است برای شما بیش از حد خسته کننده و دشوار باشد و بهتر است به سراغ برنامه بالا بروید.

پس فرقی نمی‌کند که برنامه ادیت عکس برای ویندوز 10 بخواهید یا برنامه ادیت عکس برای مک بوک یا حتی لینوکس در هر صورت می‌توانید GIMP Photo Editor را دانلود کرده و استفاده کنید.

 

عکس گرفتن زیبا از چهره با برنامه هایی که در مطلب زیر معرفی کردیم:
بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر

 

برنامه Pixlr

اگر به هر دلیلی به یک ادیتور عکس نیاز دارید که بتوانید بدون نیاز به نصب برنامه به روی سیستم از آن استفاده کنید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها است و هیچ نیازی به نصب کردن ندارن و به راحتی با مرورگر خود می‌توانید به سایت آن مراجعه کرده و عکس‌ خود را سریع یا حرفه‌ای ویرایش کنید.

در واقع خود سایت به شما امکان می‌دهد تا ویرایش حرفه‌ای یا ساده انجام بدهید. این سایت برای افرادی که به تازگی ویرایش عکس‌ را آغاز کرده‌اند بسیار مناسب است و در محیطی ساده و دوست داشتنی ابزارهای لازم را در اختیار قرار می‌دهد و حتی در حالت ادیت ساده و سریع خود سایت نیز به ویرایش تصاویر کمک می‌کند. برنامه ادیت عکس برای ویندوز 10

این سایت آنلاین ویرایش عکس از layers و masks پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از ابزاری مانند spot-healing brushes و stamps بهره ببرید. حتی شما امکان خواهید داشت تا brushes را شخصی سازی کنید و یا افکت‌های visual را تغییر دهید.

البته یادآور شویم که اگر به ابزارهای بسیار پیشرفته برای ویرایش تصاویر نیاز دارید شاید این سایت خیلی برای شما مناسب نباشد و بهتر است به سراغ برنامه‌های حرفه‌ای‌تری بروید. در نهایت اگر برنامه ادیت عکس در ویندوز 7 یا 10 می‌خواهید ولی فضای کافی برای نصب آن ندارید می‌توانید از این سایت آنلاین کمک بگیرید.

برنامه Movavi Picverse

این برنامه شهرت و محبوبیت زیاد خود را به دلیل یک قابلیت اصلی به دست آورده است و آن هم امکان حذف اشیاء ناخواسته از تصاویر است که به شما کمک می‌کند تا افراد و هر جزء دلخواه را از تصویر خود حذف کنید تا عکس نهایی بسیار جذاب‌تر شود.

این برنامه رابط کاربری مینیمالیستی هم دارد و باعث می‌شود و هنگام باز کردن آن و کار کردن با برنامه حس بسیار خوبی داشته باشید و به خوبی بتوانید با برنامه ارتباط برقرار کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که به راحتی اشیاء را از یک تصویر جدا کردن و به تصویر دیگری اضافه کنید.

همچنین شما امکان خواهید داشت تا اندازه، رزولوشن و دیگر بخش‌های تصویر خود را تغییر دهید و در نهایت عکسی با حجم و رزولوشن دلخواه تحویل بگیرید. این برنامه که به صورت رایگان برای ویندوز در دسترس قرار دارد به شما امکان می‌دهد تا کنتراست، شارپنس، غلظت رنگ‌ها و روشنایی را تغییر دهید و عکس را کاملا شخصی سازی کنید.

البته نسخه رایگان این برنامه محدودیت‌هایی هم دارد و برای استفاده از همه قابلیت‌ها باید اشتراک تهیه کنید یا برنامه را به صورت کرک شده دانلود و نصب کنید.

 

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس را در مطلب زیر بیابید:
برنامه ادیت عکس

 

برنامه BeFunky

اگر به دنبال یک برنامه ساده برای ویرایش عکس‌های خود هستید و برنامه‌ای با قابلیت‌ها و ابزارهای بسیار پیچیده و حرفه‌ای نمی‌خواهید به طور حتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما همین BeFunky است.

این برنامه از قابلیت‌هایی مانند enhance photos، adjust color and lighting و ایجاد collages های شخصی سازی شده پشتیبانی می‌کند و با رابط کاربری ساده خود از گیج شدن شما جلوگیری می‌کند.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا کارهای گرافیکی ساده را نیز انجام دهید. البته که برخی از قابلیت‌ها به نسخه پولی محدود شده و استفاده از آن‌ها در نسخه رایگان امکان پذیر نیست. به هر صورت اگر به دنبال برنامه ساده و جذاب برای ادیت تصاویر هستند حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید.

 

دلیل تار شدن دوربین گوشی را با خواندن مقاله زیر خواهید یافت:
چرا دوربین گوشیم تار شده

 

سوالات متداول

بهترین برنامه ادیت عکس این لیست کدام است؟ برنامه PhotoDirector Essential رایگان است و به خوبی برای ویندوز بهینه شده است و به همین دلیل بیشترین سازگاری را با این سیستم عامل محبوب دارد. این برنامه امکاناتی دارد که افراد با تجربه و همچنین افراد با مهارت کمتر می‌توانند از آن استفاده کنند و برای هر دو دسته کاملا مناسب است. یکی از جذابیت‌های اصلی این برنامه رابط کاربری دوست داشتنی آن است که باعث می‌شود در طول مدت کار شما کمتر خسته شوید و بتوانید ارتباط بهتری با برنامه برقرار کنید. این برنامه تلاش کرده تا قابلیت‌های پردازشی برنامه لایت روم را با ابزار بسیار قدرتمند دیگر ترکیب کند تا کاربر بتواند عکس‌های مورد نظر خود را به آثار هنری تبدیل کند.

بهترین ادیتور Open-Source لیست کدام است؟ همین ابتدا بگوییم که نقطه ضعف برنامه GIMP Photo Editor رابط کاربری آن است و شاید کمی طول بکشد تا بتوانید به فضای برنامه عادت کنید و از بخش‌های مختلف آن سر در بیاورید. در کل به نظر می‌رسد که توجه ویژه‌ای به بخش رابط کاربری نشده است و توسعه دهندگان بیشتر تلاش کرده‌اند تا به روی قابلیت‌ها و ابزارهای این برنامه تمرکز کنند. البته بد نیست بدانید که GIMP Photo Editor یک اپلیکیشن Open-Source است و به همین دلیل می‌تواند برای دسته‌ای از کاربران گزینه بسیار مناسبی به حساب بیاید.

بهترین ادیتور برای افراد تازه کار در این لیست کدام است؟ اگر به دنبال یک برنامه ساده برای ویرایش عکس‌های خود هستید و برنامه‌ای با قابلیت‌ها و ابزارهای بسیار پیچیده و حرفه‌ای نمی‌خواهید به طور حتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما همین BeFunky است. این برنامه از قابلیت‌هایی مانند enhance photos، adjust color and lighting و ایجاد collages های شخصی سازی شده پشتیبانی می‌کند و با رابط کاربری ساده خود از گیج شدن شما جلوگیری می‌کند.

 

تشخیص فونت از روی عکس:
فونت یاب

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/
ads
ads