داغ ترین ها :
پوکو واچ در تاریخ 6 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

پوکو واچ در تاریخ 6 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

شرکت اوپو هفته گذشته اعلام کرد که در تاریخ ۶ رویدادی برای معرفی یکسری محصول جدید معرفی می‌کند. مهم‌ترین محصول این رویداد گوشی پوکو F4 GT نام دارد؛ اما امروز مشخص شد که در کنار معرفی این گوشی دو محصول دیگر هم معرفی خواهد شد. شرکت پوکو اعلام کرد که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ساعت هوشمند پوکو یا پوکو واچ و هندزفری بلوتوثی پوکو بادز پرو گنشین ایمپکت هم معرفی می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این هندزفری بلوتوثی به شکل برای بازی موبایل Genshin Impact ساخته شده است.

پوکو F4 GT

تصاویر منتشر شده از Poco Buds Pro Genshin Impact Edition نشان می‌دهند که این محصول در رنگ‌های قرمز و طلایی راهی بازار می‌شود. روی کیس عرضه شده به همراه این محصول هم یک چراغ LED دیده می‌شود و یک دکمه دیده می‌شود. پورت USB C هم در انتهای کیس قرار گرفته است.

ساعت هوشمند پوکو

منابع مختلف اعلام کرده‌اند که گوشی پوکو بادز پرو نسخه گنشین ایمپکت از گواهی IPX4 استفاده می‌کند و از تکنولوژی حذف صدای مزاحم فعال بهره می‌برد. گفته شده این تکنولوژی به میزان 35bB کاهش می‌دهد. همچنین مشخص شده که این محصول از قابلیت ترنسپرنسی هم بهره می‌برد که باعث می شود کاربران همچنان متوجه صدای محیط اطراف خود بشوند.

 

هندزفری T13 دارید؟ مطلب زیر را بخوانید:
نحوه کار با هندزفری qcy t13

 

هندزفری بلوتوث پوکو

هندزفری بلوتوثی Poco Buds Pro Impact Edition با بلوتوث ۵.۲ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و باتری آن هم تا ۲۸ ساعت البته با کمک کیس دوام می‌آورد. مشخص شده که کیس این محصول از تکنولوژی شارژ بی سیم بهره می‌برد.

پوکو watch

ساعت هوشمند پوکو واچ هم در سه رنگ راهی بازار می‌شود. این سه آبی و سفید و مشکی خواهند بود. از مشخصات پوکو واچ می‌توانیم به صفحه نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED اشاره کنیم. این صفحه نمایش وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از جمله حسگرهای قرار گرفته روی این محصول می‌توانید به حسگر ضربان قلب و حسگر تشخیص میزان سطح اکسیژن خون اشاره کرد. پوکو واچ تا عمل ۵۰ متری هم در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

 

مقایسه دو هندزفری پرفروش:
تفاوت هایلو gt3 و gt3 pro

 

ساعت هوشمند پوکو واچ

این ساعت هوشمند تنها ۳۱ گرم وزن دارد و باتری آن هم ۲۲۵ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-6-%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85/
ads
ads