داغ ترین ها :
پیدا کردن اسپانسر در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود

پیدا کردن اسپانسر در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود

شبکه اجتماعی اینستاگرام از زمان پیوستن به فیس بوک تغییرات زیادی کرده‌ است. این شبکه اجتماعی دیگر تنها مکانی برای به اشتراک گذاری عکس نیست. فروش محصولات، تبلیغات، کمپین‌های انتخاباتی و کلی کار دیگر فقط بخشی از کاربردهای این برنامه در زندگی ما است. اینستاگرام قصد دارد همچنان قابلیت‌های خود را بیشتر کند و این بار در حال آزمایش ابزارهای جدیدی است تا درآمدزایی را برای سازندگان آسان‌تر کند. این برنامه اکنون در فروشگاه‌های وابسته  این قابلیت را آزمایش می‌کند. ویژگی‌ای که برای اولین بار در رویداد هفته‌سازندگان فیسبوک از آن رونمایی شده بود و از آن به عنوان ویژگی همکاری یاد شد.

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بخش دریافت پیام متفاوت برای برندها

اینستاگرام همچنین ویژگی فرستادن پیام جدیدی را آزمایش می‌کند که به وسیله آن برندها بتوانند با اینفلوئنسرها راحت‌تر ارتباط برقرار کنند. این ویژگی اجازه می‌دهد که پیام‌های دریافت شده از سوی برندها به طور جداگانه نشان داده شوند. به این ترتیب بررسی آنها از میان سیل عظیم پیام‌هایی که فرستاده شده، آسان خواهد بود.

دایرکت متفاوت برندها در اینستاگرام

ارتباط حامیان مالی و سازندگان

اینستاگرام همچنین روی ابزارهایی کار می‌کند تا برندها را با سازندگانی که به دنبال حمایت مالی هستند، ارتباط دهد. با این ابزارها، سازندگان می‌توانند برندهایی را که علاقه‌مند به کار با آن‌ها هستند، مستقیما از طریق برنامه شناسایی کنند. برندها نیز می‌توانند سازندگانی را که با نیازهایشان مطابقت دارند، بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت و تعداد فالوورها جستجو کنند.

این ابزارها هنوز در مراحل اولیه هستند و در حال حاضر تعداد کمی از شرکت‌ها و سازندگان در آن شرکت کرده‌اند. اما این شرکت قبلا اعلام کرده بود که چنین ویژگی‌هایی می‌تواند به طور قابل توجهی گسترش یابد. مارک زاکربرگ در اوایل سال جاری گفت که اینستاگرام در حال برنامه‌ریزی برای کمک به سازندگان متوسط است تا بیشتر رشد کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%db%8c%d8%af%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads