داغ ترین ها :
حالت پیش‌نمایش پیام صوتی به واتساپ اضافه می‌شود

حالت پیش‌نمایش پیام صوتی به واتساپ اضافه می‌شود

واتساپ تایید کرده که به‌زودی حالت پیش نمایش فایل صوتی در واتساپ در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.

 

برای خرید گوشی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های واتساپ را می‌توان امکان ارسال پیام صوتی دانست. با این حال ایراداتی نیز می‌توان به این ویژگی گرفت؛ برای مثال پیش‌نمایشی از پیام صوتی وجود ندارد و نمی‌توانید پیش از ارسال پیام صوتی، آنچه را که ضبط کرده‌اید، گوش دهید.

حال به نظر می‌رسد واتساپ در کنار افزودن ویژگی‌های متعدد به پیام‌رسان خود به دنبال آن است که حالت پیش‌نمایش پیام صوتی را نیز به واتساپ اضافه کند. برخلاف پیام‌رسان‌های دیگر مانند فیسبوک مسنجر، واتساپ محدودیت زمانی برای پیام صوتی در نظر نگرفته و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی، پیام صوتی خود را ضبط و سپس به فرد مدنظر ارسال کنید. البته انتظار می‌رود به‌زودی حالت پیش‌نمایش نیز اضافه شود تا قبل از ارسال پیام صوتی، امکان گوش فرا دادن به آن را داشته باشید.

برای پیش‌نمایش گرفتن از پیام صوتی کافی است که آیکون میکروفون را فشرده و نگه دارید. سپس وارد حالت ضبط با هندزفری شوید. پس از اینکه پیام صوتی را ضبط کردید، روی دکمه‌ی توقف زده و با انتخاب دکمه‌ی پیش‌نمایش یا Preview امکان گوش فرا دادن به پیام ضبط شده را پیش از ارسال آن داشته باشید. حال اگر از پیام ضبط شده رضایت داشتید، می‌توانید آن را ارسال کنید یا آن را حذف کرده و پیام دیگری ضبط کنید.

باید در نظر داشت که مانند ویژگی‌های دیگر واتساپ امکان دارد حالت پیش‌نمایش پیام صوتی نیز با تاخیر زمانی برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS منتشر شود. با این حال واتساپ تایید کرده که ویژگی مدنظر به‌زودی برای تمامی کاربران این پیام‌رسان در پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%db%8c%d8%b4-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads