داغ ترین ها :
نسل دوم پیکسل استند گوگل با امکان شارژ سریع‌تر گوشی‌ها معرفی شد

نسل دوم پیکسل استند گوگل با امکان شارژ سریع‌تر گوشی‌ها معرفی شد

سران شرکت گوگل در مورد پیکسل استند گفته‌اند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گوشی‌های هوشمند سری پیکسل را در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ کنند. درنهایت کنفرانس خبری گوگل برگزار شد تا شاهد معرفی جدیدترین محصولات سازنده‌ی سیستم‌عامل اندروید باشیم. گوگل، علاوه بر رونمایی از سری پیکسل 6، لوازم جانبی نیز برای پرچم‌داران جدید خود معرفی کرد که پیکسل استند نام دارد. برای خرید گوشی و لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

نسل دوم پیکسل استند

استند جدید گوگل که درواقع شارژر بی‌سیم محسوب می‌شود، طبق گفته‌ی سران این شرکت قادر به شارژ پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با سرعت فوق‌العاده‌ای خواهد بود. درواقع کاربر می‌تواند در زمانی که با گوشی هوشمند کاری نداشت، دستگاه را روی استند قرار داده و بدون اتصال کابلی به تلفن هوشمند، اقدام به شارژ آن کند.

طبق گفته‌ها، نسل دوم پیکسل استند قادر به شارژ مدل‌های سری پیکسل 6 با سرعت ۲۳ وات و باقی گوشی‌های سازگار با فناوری Qi در سرعت ۱۵ وات خواهد بود. برای خنک نگه داشتن استند نیز فنی در داخل دستگاه کار گذاشته شده که البته سران گوگل می‌گویند کاملا بی‌صدا کار می‌کند و صدای آن مزاحم کاربر نخواهد شد.

پیکسل استند گوگل

گوگلدر نظر دارد نسل دوم پیکسل استند را همراه با شارژ ۳۰ واتی (USB-C) و کابل ۱/۵ متری USB-C به بازار عرضه کند. وزن استند نیز ۷۱ گرم خواهد بود و برای ساخت آن از TPU بازیافت شده و پلی‌کربنات استفاده شده است. قیمت پیکسل استند جدید گوگل ۷۹ دلار است و کاربران به‌زودی قادر به خرید آن خواهند بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/
ads
ads