داغ ترین ها :
چرا آیفون SE3 در ایونت جدید اپل 2021 رونمایی نمی‌شود

چرا آیفون SE3 در ایونت جدید اپل 2021 رونمایی نمی‌شود

شایعه شده است که اپل در 23 مارس میزبان یک رویداد بوده و ممکن است از مجموعه ابزارهای جدیدی رونمایی کند، اما بسیار بعید است که در این رویداد، شاهد رونمایی از آیفون SE3 باشیم. چرا اسم آیفون SE 3 در این لیست ابزارهای جدیدی که قرار است از آن‌ها رونمایی شود دیده نمی‌شود؟ دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها تایید نشده‌اند. در این مقاله از تکنولایف قصد داریم دلایلی را که به استناد آن‌ها بعید می‌دانیم این آیفون در مدت زمان کوتاهی در بازار عرضه شود بررسی کنیم. همراه ما باشید.

دلایل احتمالی رونمایی نشدن از آیفون SE3

آیفون SE 2020 در رویداد iPad Pro سال گذشته که در ماه مارس برگزار شد رونمایی نشد و در عوض، در اواخر ماه آوریل مورد توجه قرار گرفت. اما در حال حاضر بعید است که آیفون SE 3 را نیز در یک رویداد جداگانه در ماه آوریل ببینیم و رونمایی از یک آیفون جدید در 2021 بسیار تعجب‌برانگیز است. بیایید با هم نگاهی بیندازیم به لیستی از دلایل احتمالی:

آیفون Se 3
1. هنوز خیلی زود است

اولین دلیل ما این واقعیت است که برای رونمایی از آیفون SE 3 هنوز خیلی زود است. اولین نسخه آیفون SE در سال 2016 عرضه شد، همزمان با آیفون 7، اما نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر.
تا مدت‌ها از نسخه جدیدتری از آیفون SE خبری نبود. شایعه‌هایی درباره رونمایی از آیفون SE 2 به وجود آمد، اما زمان رونمایی شدن از آن مشخص نشده بود. در پایان، پس از 4 سال آیفون SE 2 به بازار آمد، بنابراین به نظر نمی‌رسد اپل قصد داشته باشد پس از یک سال از رونمایی آخرین آیفون سری SE، نسخه جدیدتری عرضه کند. البته ممکن است رونمایی از نسخه جدید این سری نیازمند 4 سال زمان نباشد، اما هنوز کسی نمی‌داند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

2. هیچ شایعه‌ای وجود ندارد

قبل از ورود آیفون SE 2 به بازار، شایعات مختلفی درباره آنچه که انتظار می‌رفت از آن به عنوان یک آیفون ارزان قیمت جدید ببینیم، به وجود آمده بود.
در آن زمان بعضی از افراد گمان می‌کردند این گوشی، همان آیفون 9 است، اما سرانجام از این گوشی با نام iPhone SE 2020 رونمایی شد و مشخص شد برخی اطلاعاتی که در شایعات وجود داشته، صحت داشتند. اگر می‌خواهیم گوشی ارزان قیمت جدید اپل را ببینیم، باید حداقل از چند منبع دیگر اطلاعات موثق‌تری دریافت کنیم. در حال حاضر هیچ موضوعی درباره رونمایی از این گوشی وجود ندارد، پس این موضوع نشان می‌دهد که ما احتمالا باید تا 2022 هم منتظر آن باشیم.

 

3. قطعات اضافی کجاست؟

یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، این واقعیت است که اپل از مدل‌های قدیمی‌تر برای گوشی‌های آیفون SE خود استفاده کرده است. این امر باعث شده است تا طرح‌ها و قطعات قدیمی برای ساخت این تلفن‌های ارزان‌تر مورد استفاده قرار گیرد.
به عنوان مثال، آیفون SE اصلی دارای همان طراحی آیفون 5 S بود، در حالی که آیفون SE 2020 دارای همان طراحی آیفون 8 بود. هر دو گوشی حداقل دو سال پس از مدل‌هایی که از آن‌‌ها ساخته شده بودند، به بازار آمدند.
اگر این یک الگو برای مدل SE باشد، انتظار داریم که آیفون SE 3 از طراحی آیفون X تقلید کند، که این گوشی، جدیدترین طراحی بعدی اپل پس از آیفون 8 بود.

آیفون اس ای 3 با این حال با آیفونXS ، آیفون 11 و تا حدی حتی آیفون 12 با استفاده از طراحی مشابه، فکر می‌کنیم این شرکت بخواهد قبل از باز طراحی طرح آیفون SE 3، فاصله بیشتری با SE 2 داشته باشد. بنابراین اگر اپل قصد دارد مانند این الگو به طراحی مجدد طرح‌ها ،ویژگی‌ها و قسمت‌هایی از گوشی‌های قدیمی ادامه دهد، احتمالاً باید برای مدل بعدی چند سال صبر کنیم.

کلام پایانی

آیفون SE 2020 که از آن با عنوان SE 2 هم یاد می‌شود، برای اپل یک گوشی عجیب و غریب بود. طرفداران این کمپانی سال‌ها بود که به دنبال آیفونی با قیمت مناسب‌تر بودند و سرانجام، این شرکت پس از چهار سال انتظار از آیفون SE اصلی، توانست رضایت آن‌ها را جلب کند. در حال حاضر کسی انتظار ندارد که اپل هر ساله آیفون SE جدیدی به بازار عرضه کند. برخلاف سری آیفون 13 و خانواده آیفون 12، بعید به نظر می‌رسد که به زودی شاهد سری‌های مقرون به صرفه آیفون 2020 باشیم. در این مقاله ، دلایل این موضوع را بررسی کردیم. اگر نظر متفاوتی دارید، آن را با سایر مخاطبان تکنولایف در میان بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. arshia

    jelosh bayad avaz she va tamam safhe she ta khub va modern she

    be nazare mn ye taghyir lazeme ta betune foroshe khubio kasb kone va az halate yenavaght dar biad

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se3-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84-2021-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%86/
ads
ads