داغ ترین ها :
چشم امید شیائومی به دستان جو بایدن

چشم امید شیائومی به دستان جو بایدن

در ابتدا لازم است بدانید که رن ژنگ فئی، بنیانگذار فناوری‌های هوآوی در 9 فوریه 2021 اظهار داشت که لغو تحریم‌های خود علیه این شرکت برای آمریکا بسیار دشوار خواهد بود، اما او امیدوار است که دولت جدید بایدن سیاست بازتری را به همراه داشته باشد. به علاوه براساس گزارش رویترز، مدیر ارشد غول فناوری چینی نیز گفت که امیدوار است رئیس جمهور جدید ایالت متحده «جو بایدن» ضمن ایجاد سیاست‌های جدید، منافع تجاری ایالت‌های متحده را در ذهن داشته باشد. هم‌چنین بنیانگذار هواوی معتقد است که سیاست باز دولت بایدن می‌تواند برای عملکرد مالی شرکت‌های مستقر در ایالات متحده که شرکت‌های چینی را تامین می‌کنند نیز مناسب باشد. همان‌طور که می‌دانید هواوی علی‌رغم فعالیت‌های دشوار تلفن‌های هوشمند، همچنان موفق شد که سال گذشته هم از نظر درآمد و هم سود خالص رشد مثبتی داشته باشد که در پی این عملکرد رن همچنان به صحبت‌های خود اضافه کرد و گفت که امیدوار است دولت جدید سیاست باز منافع شرکت‌های آمریکایی و همچنین توسعه اقتصادی ایالت متحده را نیز در پیش بگیرد.

آیا شیائومی با آمریکا به توافق می‌رسد؟ تحریم‌های شیائومی تا کی طول می‌کشد؟

علاوه بر این، رن ژنگ فئی گفت که از تماس جو بایدن نیز استقبال می‌کند. لازم به ذکر است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی ایالات متحده به دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی، هواوی را به لیست سیاه تجارت ایالات متحده اضافه کرد که تحریم‌های اضافی پس از آن به طور قابل توجهی گوشی های شیائومی را نیز مختل کرد. از این رو این شرکت به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه دیگر نمی‌توانست کالا یا فناوری را از شرکت‌های مستقر در ایالات متحده تهیه کند.

چشم امید شیائومی به دستان جو بایدن

به عبارت دیگر، این شرکت به ویژه پس از قطع شدن از عرضه کننده اصلی تراشه TSMC با عناصر مهم تامین منابع روبه‌رو شده است. رن معتقد است که حذف نام تجاری از لیست موجودیت هنوز بسیار دشوار است، اما او همچنان امیدوار است که اگر دولت بایدن اجازه دهد، حجم زیادی از تجهیزات و مواد ساخته شده در ایالات متحده خریداری می‌شود. با توجه به اظهارات رن ژنگ فئی می‌توان گفت که توسعه و پیشرفت سایر گوشی‌های هوشمند از جمله شیائومی نیز به تصمیم جو بایدن بستگی خواهد داشت و چشم امید شیائومی نیز به دستان جو بایدن می‌باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از تکنولایف ما به بررسی صحبت‌های بنیانگذار هوآوی و تاثیر سیاست باز دولت بایدن بر روی پیشرفت و آینده گوشی‌های هوشمند از جمله شیائومی و هوآوی پرداختیم. شما می‌توانید در صورت تمایل با عضویت در خبرنامه سایت تکنولایف از آخرین اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند شیائومی، پوکو و ردمی زودتر از سایرین باخبر شوید و اطلاعات خود را به روز رسانی کنید. همچنین قیمت مصوب روز گوشی شیائومی را از فروشگاه اینترنتی ما دریافت کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%88-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%86/
ads
ads