داغ ترین ها :
چطور همزمان هم فیلم بگیریم هم اهنگ بزاریم؟

چطور همزمان هم فیلم بگیریم هم اهنگ بزاریم؟

هر زمان که در یک سفر جاده‌ای هستیم، هوس می‌کنیم موسیقی متن جالبی را پخش کنیم و از مناظر زیبا فیلم بگیرم تا یک ویدیوی نفس گیر داشته باشیم. اما همانطور که همه ما می‌دانیم به محض اینکه دکمه ضبط را روی برنامه دوربین گوشی هوشمند خود فشار دهید، موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شود. اما دیگر نگران نباشید، زیرا راه‌هایی برای دور زدن آن و ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در iPhone و Android وجود دارد. اگر تا به حال تمایل داشتید که آهنگی را در گوشی هوشمند خود پخش کنید و همزمان ویدیو ضبط کنید، این آموزش برای شما مناسب است.

 

آخرین گوشی های بازار را از سایت تکنولایف با قیمت عالی تهیه کنید: گوشی

 

برای ضبط ویدیو در حین پخش موسیقی در پس زمینه، از اینستاگرام یا اسنپ چت استفاده کنید. ابتدا شروع به پخش موسیقی کنید. سپس برنامه را باز کرده و از آن فیلم ضبط کنید. پس از اتمام، ویدیو را ذخیره کنید. این روش هم روی اندروید و هم در iOS کار می‌کند. بنابراین اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه با هندزفری فیلم بگیریم این مقاله را دنبال کنید.

چطور همزمان هم فیلم بگیریم هم اهنگ بزاریم؟

محبوبیت موزیک ویدیو به ویژه در میان سازندگان محتوا همچنان در حال افزایش است. در حالی که می‌توانید با استفاده از برنامه‌های متعدد ویرایش ویدیو، موسیقی را به یک ویدیوی موجود اضافه کنید، این کار زمان زیادی می‌برد. فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در آیفون، فرآیند بسیار سریع‌تری است.

اگر یک کاربر اینستاگرام یا اسنپ چت هستید، این کار برای شما بسیار آسان و سریع خواهد بود. ممکن است از اینکه تا به حال از این مورد اطلاعی نداشتید، حس بدی پیدا کنید. ولی دیر دانستن بهتر از ندانستن است!  در صورتی که این برنامه‌ها را ندارید، یکی از این دو را از اپ استور مربوطه، اپل استور یا پلی استور دانلود و نصب کنید.

ابتدا موسیقی را پخش کنید

ابتدا آهنگ مورد نظر را از برنامه موسیقی گوشی خود، پخش کنید. اکنون برنامه دوربینی (اسنپ‌چت یا اینستاگرام) را که می‌خواهید با آن فیلم را ضبط کنید، باز کنید. موسیقی در حال پخش در پس‌زمینه به‌عنوان یک موسیقی متن در ویدیوی شما ضبط می‌شود.

با استفاده از اسنپ چت

اگر از اسنپ چت استفاده می‌کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی دکمه Capture ضربه طولانی بزنید یا حتی می‌توانید بدون دست در اسنپ چت ویدیو ضبط کنید.
  • پس از اتمام ضبط، در صورت تمایل می‌توانید متن و فیلترهایی را نیز اضافه کنید. حتی می‌توانید دو فیلتر را همزمان در اسنپ چت اضافه کنید.
  • در نهایت، روی Save در پایین سمت چپ صفحه در سمت راست دکمه Mute ضربه بزنید.

با استفاده از اینستاگرام

اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • می‌توانید از دو گزینه استفاده کنید: یا می‌توانید یک ویدیو از استوری اینستاگرام ضبط کنید یا یک پست جدید آپلود کنید و ویدیو را انتخاب کنید. در هر دو مورد، فقط آهنگ مورد نظر را در گوشی هوشمند خود پخش کنید.
  • در زیر صفحه استوری، روی دکمه Capture در مرکز پایین ضربه طولانی بزنید. پس از ضبط ویدیو می‌توانید آن را ادیت کنید، در صورت تمایل متن یا فیلترهایی اضافه کنید.
  • در نهایت روی Save در بالا ضربه بزنید.

در هر دو مورد، ویدیو با موسیقی که پخش کرده‌اید در گالری یا دوربین گوشی شما ذخیره می‌شود. پس از این، همیشه می‌توانید آن را در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید.

 

برنامه های مناسب مطالعه:
اپلیکیشن برای درس خواندن

 

نرم افزار پخش همزمان موزیک و فیلمبرداری

به طور پیش‌فرض، با شروع ضبط ویدیو در اندروید، هر آهنگی که پخش می‌کنید متوقف می‌شود. با این حال، این مشکل را می‌توان با نصب یک برنامه شخص ثالث، مانند Together، حل کرد. در اینجا نحوه ضبط ویدیو با پخش موسیقی در پس زمینه با استفاده از این برنامه آمده است:

  • از فروشگاه Google Play دیدن کنید و برنامه Together را دانلود کنید.
  • برنامه موسیقی خود را راه اندازی کنید و آهنگ مورد نظر را پخش کنید
  • برنامه Together را اجرا کنید و روی نماد دوربین فیلمبرداری در پایین ضربه بزنید تا ضبط شروع شود. موسیقی باید به پخش ادامه دهد.
  • هنگامی که می خواهید ضبط را متوقف کنید، روی همان نماد دوربین ضربه بزنید تا متوقف شود.

امیدواریم با کمک راهنمای ما، اکنون بتوانید با پخش موسیقی در پس‌زمینه فیلم بگیرید. در حالی که می‌توانید از اینستاگرام یا اسنپ چت برای این کار استفاده کنید، این برنامه‌ها فقط به شما اجازه می‌دهند ویدیوهای کوتاه ضبط کنید. برنامه‌های اختصاصی مانند Together به شما امکان می‌دهند بدون دردسر در این پلتفرم‌ها ویدیوهایی با هر طولی ضبط کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم آن‌ها را امتحان کنید.

آیا فکر می‌کنید توسعه‌دهندگان اندروید باید به کاربران اجازه دهند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند موسیقی را هنگام استفاده از برنامه دوربین اصلی متوقف کنند یا خیر؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دانلود‌های خود را روی گوشی مدیریت کنید:
بهترین دانلود منیجر اندروید

 

سوالات متداول

ضبط صدا همزمان با پخش موزیک در ایفون امکان پذیر است؟

ضبط صدا همزمان با پخش موزیک در ایفون به راحتی مانند گوشی‌های اندروید امکان پذیر است. کافی است برنامه موزیک را باز کرده، آهنگ مورد علاقه‌تان را پلی کنید و در کنار آن از اسنپ‌چت یا اینستاگرام به فیلمبرداری مشغول شوید.

پخش همزمان اهنگ و ضبط صدا چگونه است؟

پخش همزمان اهنگ و ضبط صدا را نیز می‌توانید با همان ترتیب قبل انجام دهید. این بار می‌توانید ویدئویی را که ضبط کردید با استفاده از برنامه‌های تبدیل ویدئو به صدا به راحتی تبدیل کنید و از آن استفاده کنید.

چرا فیلمبرداری همزمان با پخش موزیک در آیفون امکان پذیر نیست؟

به‌طور پیش‌فرض، با راه‌اندازی برنامه دوربین، پخش موسیقی در دستگاه‌های اندروید متوقف می‌شود. این مهم نیست که از چه برنامه موسیقی استفاده می‌کنید. دلیل این امر راحتی است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید فورا چیزی را ضبط کنید، مثلا گربه شما کار خنده‌داری انجام می‌دهد و ممکن است زمانی برای توقف موسیقی نداشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید بعدا با استفاده از تقریبا هر برنامه ویرایش ویدیو، موسیقی را به ویدیو اضافه کنید. اما با افزایش محبوبیت TikTok و Instagram Reels، این ویژگی ممکن است برعکس، توسط برخی از کاربران ناخوشایند دیده شود.

خرید مک بوک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. هوتن

    درود
    بسیار عالی و‌ ارزنده بود 👏👏👏👏👏👏

  2. elham

    سلام خسته نباشین
    من‌با گوشی قبلی هم با اسنپ چت هم اینستام میتونستم اینکارو بکنم ولی از وقتی ترنسفر کردم رو گوشی جدید موقع فیلم برداری موزیک قطع میشه و رو فیلم ظبط نمیشه.چرا؟

  3. نسرین

    سلام وقت بخیر
    من گوشیم سامسونگ a34 قبلا a50 داشت وقتی تو گوشیم آهنگ پخش میکردم و استوری میگرفتم همزمان صدای آهنگم رو استوری بود ولی الان هرکاری میکنم نمیشه حتی از آیکون هندزفری اینستاگرام هم استفاده میکنم مشکلش چیه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نسرین

      سلام وقت بخیر الانم میشه مگر تو اندروید 13 این قابلیت تغییر کرده باشه
  4. مصطفی سواری

    سلام بنده گوشی ردمی نوت 8 پرو دارم قبل از فرمت کردن گوشی
    همزمان میتونستم اهنگ پخش کنم و فیلم نگاه کنم مثلا فیلم سینمایی ولی الان متاسفانه وقتی اهنگو میزارم و میرم کلیپ نگاه کنم اهنگ قطع میشه راه حلی دارید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مصطفی سواری

      سلام وقت بخیر باید قطع بشه چون هم فیلم صدا داره و هم آهنگ و گوشی فقط می‌تونه یکی رو پخش کنه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%87%d9%85%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%85-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a8%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%87%d9%85-%d8%a7%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
ads
ads