داغ ترین ها :
چطور ios 14.4 را روی آیفونمان نصب کنیم؟

چطور ios 14.4 را روی آیفونمان نصب کنیم؟

اگر می‌خواهید ios 14.4 را روی گوشی اپل خود نصب کنید، خبر خوبی برای شما داریم: اپل این نرم‌افزار را منتشر کرده است. اگر ios 14.4 با گوشی شما سازگار است، همین الان می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. مراحل نصب این نرم‌افزار پیچیده نیست و در ادامه مرحله به مرحله، آن را بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این مقاله با تکنولایف همراه باشید.

آنچه باید در مورد ios 14.4 بدانید

ios 14.4 از ویجت‌هایی در صفحه اصلی (home) رونمایی کرد که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید نمایشگر اصلی گوشی، کتابخانه برنامه (App Library) که مدت‌ها منتظر رونمایی از آن بودید و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را شخصی‌سازی کنید. ios 14.4 آخرین نرم‌افزار منتشر شده شرکت اپل است و از جدیدترین ویژگی‌های امنیتی و موارد دیگری مانند بهبود یافتن ویژگی‌های Find My Item رونمایی کرده است.
هچنین در دوربین و بلوتوث هم به‌روزرسانی‌های مختصری دیده می‌شود. دوربین این گوشی‌ها اکنون قادر به شناسایی کدهای QR کوچک‌تر هستند. در تنظیمات بلوتوث هم می‌توانید مشاهده کنید که به کدام دستگاه صوتی وصل هستید، در این صورت می‌توان اطمینان پیدا کرد که سطح صدا با توجه به دستگاهی که به آن متصل هستید، به طور خودکار تطبیق پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که تمام آیفون‌ها نمی‌توانند این نسخه از ios را دانلود کنند. آیفون‌هایی که قبل از iPhone S6 روانه بازار شده‌اند؛ نسخه کامل ios 14.4 را دریافت نمی‌کنند. اگر آیفون شما با نسخه جدید ios سازگار است، در ادامه روش به‌روزسانی دستگاهتان را بررسی می‌کنیم.

روش نصب ios 14.4

1. بک آپ گیری
مثل همیشه، توصیه می‌کنیم قبل از به‌روزرسانی نرم‌افزار، از تمام برنامه‌ها و داده‌های تلفن همراه خود پشتیبان تهیه کنید (بکاپ بگیرید). اگرچه به‌روزرسانی این نرم‌افزار هم مانند هر به‌روزرسانی نرمال دیگری‌ست، اما با پشتیبان‌گیری مطمئن هستید که اگر کوچک‌ترین مشکلی پیش بیاید، به مشکل برنمی‌خورید.
2. از صفحه تنظیمات دانلود کنید
در اینجا نکته‌ای ساده برای دانلود نرم‌افزار وجود دارد و گوشی آیفون شما باقی کارها را انجام می‌دهد:
به برنامه تنظیمات بروید (برنامه‌ای که پس‌زمینه خاکستری دارد و مرکز آن دندانه‌دار است). در اینجا، زبانه‌ای به نام General را باز کنید تا بخشی به نام Software Update را پیدا کنید.
در این قسمت باید یک فایل آپدیت را که آماده است پیدا کنید و منتظر دکمه download and install بمانید. با فشردن این دکمه کار شما برای نصب نسخه جدید iosتمام می‌شود.
اگر قبلا ios خود را به سایر نسخه‌های آن به‌روزرسانی نکرده‌اید، ممکن است لازم باشد قبل از رفتن به ios 14.4 این کار را انجام دهید. اگر هنوز آپدیت 14.4 را در اینجا نمی‌بینید، باید این کار را در روزهای آینده انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است به این معنی باشد که شما در حال حاضر در حال استفاده از نسخه 14.4 هستید! می‌دانید که نسخه نرم‌افزاری که در این صفحه اجرا می‌شود را می‌توانید ببینید.

کلام پایانی

به‌روزرسانی ios مراحل سخت و پیچیده‌ای ندارد و در این مقاله سعی کردیم مراحل آن را با هم بررسی کنیم. می‌دانید که در هر به‌روزرسانی، سعی بر آن است تا مشکلاتی که در نسخه‌های پیشین وجود داشته، برطرف شده و از ویژگی‌های جدیدی رونمایی شود. با خرید گوشی اپل از فروشگاه تکنولایف شما می توانید از، این غول فناوری هم از این قاعده مستثنی نیست و با به‌روزرسانی نسخه قدیمی ios خود می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی‌های آیفون استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-ios-14-4-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/
ads
ads