داغ ترین ها :
چیزی به معرفی S21 FE باقی نمانده است!

چیزی به معرفی S21 FE باقی نمانده است!

صفحه‌ای در وب‌سایت رسمی شعبه امارات سامسونگ در دسترس قرار گرفته که مخصوص به پشتیبانی از گوشی S21 FE 5G می‌شود و می‌توان محصول جدید سامسونگ را در رنگ‌بندی سبز مشاهده کرد. انتظار می‌رود به‌زودی سامسونگ محصول جدیدی از سری گلکسی S21 را معرفی کند؛ تلفن هوشمندی که درواقع جانشین گلکسی S20 FE خواهد بود و همراه با برخی از ویژگی‌های سری پرچم‌دار گلکسی S21 روانه‌ی بازار می‌شود.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

تاکنون شایعات مختلفی در مورد گوشی S21 FE 5G منتشر شده و حتی چندین بار معرفی آن به تعویق افتاده است. با این حال گفته شده که محصول جدید شرکت کره‌ای در ماه ژانویه‌ ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد تا همراه با سری گلکسی S22 در بازه‌ی زمانی مشابه در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

با اینکه اطلاعات ضد و نقیضی در مورد معرفی گوشی S21 FE 5G وجود دارد، اما محصول جدید سامسونگ در وب‌سایت رسمی امارات قرار گرفته تا وجود چنین محصولی بار دیگر تایید شود. در صفحه‌ی مدنظر به اطلاعات خاصی اشاره نمی‌شود. البته باید گفت با توجه به حجم گزارش‌هایی نیز که منتشر شده به درج اطلاعات بیشتر از گوشی جدید سامسونگ در صفحه‌ی پشتیبانی سایت شعبه‌ی امارات نیازی نداریم.

درواقع می‌دانیم که محصول جدید سامسونگ همراه با صفحه‌نمایش ۶.۴۱ اینچی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پنل AMOLED و وضوح تصویر FHD روانه‌ی بازار خواهد شد. در دل دستگاه بسته به بازاری که گوشی S21 FE 5G عرضه خواهد شد تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ قرار می‌گیرد.

سامسونگ محصول جدید خود را همراه با باتری به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازار می‌کند. در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ای قرار می‌گیرد که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگری که از لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳ برابر استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی جدید سامسونگ در یکی از چهار تنوع رنگ‌بندی سبز، مشکی، سفید و بفنش روانه‌ی بازار شود. البته قیمت و زمان عرضه‌ی آن هنوز مشخص نشده است. به محص موجود شدن میتوانید خرید خود را از طریق لینکهای زیر از سایت تکنولایف انجام دهید.

 

قیمت گوشی S21 Fe 5G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

خرید گوشی S21 Fe 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-s21-fe-%d8%a8%d8%a7%d9%82%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads