داغ ترین ها :
بزودی امکان انتشار استوری های اینستاگرام در واتساپ افزوده می شود

بزودی امکان انتشار استوری های اینستاگرام در واتساپ افزوده می شود

استوری اینستاگرام با طراحی یک اسنپ چت مشابه، از مارس 2017 روند پیشرفت خود را به سرعت افزایش داده است. علیرغم این که این ویژگی در ابتدا به اشتباه در فیسبوک ادغام می شد، اما وقتی شرکت این ویژگی را وارد اینستاگرام کرد عملکرد درستی را در پیش گرفت. بنابراین در حقیقت اکنون اسنپ چت امروزی دقیقا نقطه ی مقابل  معنی اصطلاحی خود می باشد که از ماه نوامبر 2017 روزانه حدودا 300 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. اما تلاش های فیسبوک برای نشان دادن این فرمت، هیچ نشانی از کاستی به همراه نداشت. در حقیقت شرکت قابلیت پست کردن استوری در واتس اپ را فعال کرده بود – اما این ویژگی تنها در برزیل قابل اجرا بود. بر اساس TechCrunch که تاییدیه ی رسمی از فیسبوک دریافت کرده بود، این ویژگی را با تعداد محدودی از مردم برزیل امتحان کردند که در سال بعد این روند گسترش بیشتری پیدا کرد.

 

افرادی که به این ویژگی دسترسی داشتند قادر بودند تا استوری های اینستاگرام خود را مستقیما در واتس اپ –به عنوان یک ویژگی جدید برای خود واتس اپ به اشتراک بگذارند. این استوری ها توسط یک کد امنیتی در واتس اپ محافظت می شدند و پس از 24 نیز ساعت ناپدید می شدند.

 

سخنگوی فیسبوک به TechCrunch گفت” ما همیشه راه های جدیدی را برای بهبود اینستاگرام و راحت تر کردن اشتراک گذاری در هر زمانی که کاربران بخواهند و بدون هیچگونه مشکلی، امتحان می کنیم.”

 

این ویژگی بر اساس قابلیت واتس اپ بنا شده بود تا در میان برنامه های دیگر چیزی کم نداشته باشد. کاربران می توانستند استوری های خود را با ضربه زدن بر روی دکمه ی “اشتراک گذاری” در اینستاگرام، سپس انتخاب گزینه ی واتس اپ، و بعد ضربه زدن بر روی دکمه ی “ارسال” به اشتراک بگذارند و استوری خود را منتشر کنند. تاکنون هنوز مشخص نشده است که دقیقا چه زمانی این ویژگی در جهان سراسری خواهد شد، اما انتظار می رود که در سال های آینده گسترش بیشتری پیدا کند. برای مشاهده بهترین محتوای حوزه موبایل به اینستاگرام تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%82%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d9%86%d8%af/
ads
ads